همکاری تازه فیس بوک و ارتش آمریکا

عصر کالا- فیس بوک از همکاری تازه خود با ارتش آمریکا و نیز کهنه سربازان ارتش این کشور برای ارتقای مهارت‌های دیجیتال این افراد به خصوص در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خبر داد.

همکاری تازه فیس بوک و ارتش آمریکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فارس، فیس بوک از همکاری تازه خود با ارتش آمریکا و نیز کهنه سربازان ارتش این کشور برای ارتقای مهارت‌های دیجیتال این افراد به خصوص در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خبر داد، همچنین این افراد از طریق فیس بوک برای دریافت اطلاعات و نکات امنیتی، شغل یابی و برخی آموزش های دیجیتال استفاده خواهند کرد.

    یکی از مهم ترین برنامه های آموزشی مشترک فیس بوک و ارتش امریکا به مدت 12 ماه اجرا می شود و هدف از این کار ارتقای آگاهی ها و دانش نیروهای نظامی و به خصوص کهنه سربازان در زمینه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است تا آنها برای مقابله با چالش های جهانی در این زمینه آمادگی داشته باشند.

    طی سال های اخیر بسیاری از شرکت های فناوری آمریکا علیرغم ادعاهای خود همکاری های نزدیکی با ارتش ایالات متحده و پنتاگون داشته اند و در برخی موارد، مخالفت کارکنان این شرکت ها با ماهیت این همکاری ها باعث لغو آنها شده است.

    به عنوان مثال در اسفندماه دو سال قبل، همکاری گوگل با ارتش آمریکا برای ارتقای تحلیل ویدئوهای ضبط شده با پهپادها از طریق هوش مصنوعی با اعتراض کارمندان این شرکت مواجه شده و لغو شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر