چگونه آنلاین بودنتان را در اینستاگرام مخفی کنید

عصر کالا- به تازگی قابلیتی به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده که اگر چه ممکن است برای برخی کاربران جذاب باشد، اما می تواند به کابوسی برای تعدادی از کاربران مبدل شود.

چگونه آنلاین بودنتان را در اینستاگرام مخفی کنید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اینستاگرام از روز پنجشنبه خدمات تازه ای به مشترکان خود ارائه داده و به آنها امکان می دهد تا از آنلاین بودن یا نبودن دیگر افراد مطلع شوند.

    از این پس در صورت آنلاین بودن هر فرد نقطه سبزرنگی در برابر نمایه کاربری وی نمایش داده می شود که در زیر آن عبارت «سلام، من آنلاین هستم، اگر می خواهید با من گپ بزنید»، درج شده است. در این شرایط افراد می توانند برای دیگر کاربران آنلاین پیام های مستقیم یا دایرکت ارسال کنند.

    فیس بوک که مالک اینستاگرام است این خدمات را از مدتی قبل به پیام رسان فیس بوک و واتس اپ هم اضافه کرده بود. البته غیرفعال کردن خدمات یادشده در اینستاگرام نیز با تمهیداتی ممکن است تا میزان مزاحمت های دیگران به حداقل برسد.

    برای غیرفعال کردن خدمات یادشده باید به بخش تنظیمات رفته و در بخش حریم شخصی و امنیت، گزینه وضعیت فعالیت یا activity status را انتخاب کنید.

    سپس گزینه Show Activity Status را غیر فعال کنید تا دیگر کسی از آنلاین بودن یا نبودن شما مطلع نشود. پس از اقدامات مذکور نمایه کاربری شما به حالت عادی بازمی گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر