با آپدیت جدید؛

تماشای ویدئوهای فیس بوک و اینستاگرام در واتس اپ ممکن می شود

عصر کالا- آپدیت جدید واتس اپ به کاربران آن قابلیت می دهد ویدئوهای منتشر شده در حساب کاربری فیس بوک و اینستاگرام دوستانشان را بدون خروج از اپلیکیشن و به طور مستقیم تماشا کنند.

تماشای ویدئوهای فیس بوک و اینستاگرام در واتس اپ ممکن می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، آپدیت جدید پیامرسان واتس اپ شامل قابلیتی است که ویدئوهای فیس بوک و اینستاگرام را به طور مستقیم در خود نمایش می دهد.
    بنابراین هنگامیکه کاربر واتس اپ مشغول چت با دوست خود است، این پیامرسان لینک ویدئویی از فیس بوک یا اینستاگرام برای او ارسال می کند. نیازی نیست کاربر برای تماشای این ویدئو از اپلیکیشن خارج شود. علاوه بر آن  با کمک قابلیت تصویر در تصویر می تواند هنگام تماشای ویدئو حتی با دوستان دیگر خود نیز چت کند.
    مدت هاست که فیس بوک مشغول یکپارچه سازی اپلیکیشن های خود است تا به کاربرانش کنترل بیشتری در محتوای به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ بدهد.
    سال گذشته این شرکت به کاربرانش اجازه داد استوری های اینستاگرام خود را در فیس بوک منتشر کنند. در اوایل سال جاری نیز اخباری منتشر شد که این شرکت مشغول تهیه قابلیتی است که به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد استوری های خود را در واتس اپ به اشتراک بگذارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر