رونمایی فیس‌بوک از سه محصول جدید

عصر کالا-فیس‌بوک از مدت‌ها پیش در فکر این بود تا کاری کند که کاربرانش بتوانند بسیار راحت‌تر با یکدیگر در سراسر جهان ارتباط تصویری برقرار کنند و اکنون با رونمایی از دستگاه‌های پورتال خود این رویا را عملی ساخته است.

رونمایی فیس‌بوک از سه محصول جدید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، فیس‌بوک شب گذشته از دستگاه‌های جدید خود موسوم به "پورتال" (Portal)، "پورتال تی وی" (Portal TV) و "پورتال مینی" (Portal mini) رونمایی کرد.

    این شرکت از دستگاه‌های جدید خود که  شامل یک مدل 10 اینچی ، نسخه مینیاتوری و دستگاهی است که تلویزیون‌ها را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد با هر کسی در جهان به صورت تصویری صحبت کنند، رونمایی کرد.

    فیس‌بوک شب گذشته تنها از دستگاه‌های مذکور رونمایی کرد و دستگاه‌های پورتال و پورتال مینی از 15 اکتبر(23 مهر) و پورتال تی وی از 5 نوامبر (14 آبان) سال جاری عرضه خواهند شد. بنابر گزارش‌ها دستگاه پورتال تی وی احتمالا توجه کاربران بسیاری را به خود جلب خواهد کرد چراکه آنها می‌توانند توسط این دستگاه که اندازه آن همانند یک نت‌پد است تلویزیون خانه خود را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل کرده و توسط آن با دوستان خود در سراسر جهان مکالمه تصویری برقرار کنند. به گفته فیس‌بوک قیمت پورتال تی وی تنها 149 دلار است.

    کاربران می‌توانند از طریق کابل HDMI پورتال تی‌ وی را  تلویزیون متصل کنند و پس از آن با کمک دوربین 120 درجه تعبیه شده درون آن با هر فرد مکالمه تصویری برقرار کنند.

    توسط این دستگاه‌ها کاربران نه تنها می‌توانند با دوستان و آشنایان خود مکالمه تصویری برقرار کند بلکه می‌توانند از دیگر مزیت‌های این دستگاه‌ها که شامل پخش موسیقی، تماشای تصاویر گالری، به اشتراک گذاشتن ویدیو با جلوه‌های واقعیت افزوده و بررسی این موضوع که چه کسی پشت درب خانه آنها است، بهره مند شوند.

    دستگاه پورتال مینی مجهز به یک صفحه نمایش 8 اینچی با کیفیت اچ دی و دستگاه پورتال مجهز به یک صفحه نمایش 10 اینچی با کیفیت اچ دی است.

    بنابر گزارش‌ها دستگاه پورتال تی وی همراه با یک ریموت کنترل عرضه خواهد شد که این موضوع کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند به راحتی آن را کنترل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر