VivoWatch؛ ساعت تندرستی ایسوس

عصر کالا- در دنیای امروز، سلامت انسان‌ها به کمک فناوری بهبود یافته است؛ مدیریت و مشاهده علائم حیاتی، میزان سوخت و ساز بدن و کنترل کیفیت خواب از اصلی‌ترین مواردی است که با کمک افزونه‌های پوشیدنی می‌توان آن‌ها را به سادگی کنترل کرد.

VivoWatch؛ ساعت تندرستی ایسوس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت ایسوس به عنوان یکی از پیشگامان و فعالان در عرصه تولید تجهیزات مرتبط به فناوری‌های نوین، ساعت سلامتی خود را با نامVivoWatch  معرفی کرده است.
    نگاهی به  قلب شما
    این ساعت پس از نصب و اتصال به یک دستگاه هوشمند، به طور 24 ساعته نحوه کار قلب شما را پایش می‌کند. سنسور هوشمند روی ساعت که با فناوری انحصاریVivoPulse  ایسوس ساخته شده، به طور دقیق ضربان نبض تولید شده را حس کرده و شما می‌توانید به سادگی از نحوه عملکرد قلب خود مطلع شوید.
    بررسی خودکار کیفیت خواب و تندرستی
    VivoWatch با بررسی میزان جابه‌جایی شما در هنگام خواب و ضربان قلب، کیفیت خواب را می‌سنجد. به کمک نرم‌افزار HiVivo ایسوس و با استفاده از داده‌های به دست آمده از میزان خواب و کالری مصرف شده، می‌توانید وضعیت تندرستی و شادی (Happiness Index) خود را مشاهده کنید.
    ورزش‌های هوازی و مدیریت میزان سوزاندن کالری
    VivoWatch با سنسورهای دقیق حسی حرکتی خود به همراه بررسی نرخ ضربان قلب، میزان دقیق مصرف کالری را در ورزش‌های هوازی و حرکات روزمره به شما نمایش می‌دهد. علاوه بر آن یک شاخص ویژه هوازی-ضربان قلب در هنگام سوزاندن کالری، محدوده و آستانه بدنی شما را به کمک یک چراغ LED نمایش می‌دهد. در صورتی که در هنگام ورزش از حد آستانه بدنی خود فراتر روید، نشانگر LED به رنگ قرمز تغییر می‌کند.
    همچنین این ساعت زیبا با استاندارد نفوذپذیری IP67، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و می‌توانید با خیال راحت در هر شرایطی از آن استفاده کنید. امکانات جانبی رایج در ساعت‌های سلامتی مانند گام شمار، یادآور پیام کوتاه، یادآور فعالیت‌های روزانه، اشتراک میزان ورزش و نرخ سلامتی در رسانه‌های اجتماعی، سنسور UV و هشدار تماس در VivoWatch ایسوس نیز وجود دارد.
    صفحه نمایشگر این ساعت از Corning® Gorilla® Glass 3 بهره برده و از بلوتوث نسخه چهار نیز جهت ارتباط با دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کند. به دلیل مصرف بسیار پایینی که دارد، در حالت عادی باتری این ساعت می‌تواند پس از هر بار شارژ تا 10 روز به طور مداوم کار کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر