ساعت های اندرویدی زن واچ ایسوس در آستانه توقف تولید قرار گرفتند

عصر کالا- پس از موتورولا، اینک نوبت به ایسوس میرسد که تولید ساعت های اندرویدی زن واچ (Asus ZenWatch) را متوقف سازد. هرچند این خبر توسط ایسوس تایید نشده و دیجی تایمز آن را منتشر کرده است.

ساعت های اندرویدی زن واچ ایسوس در آستانه توقف تولید قرار گرفتند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، کمپانی تایوانی ایسوس خبر از پایان توسعه ساعت های اندروید زن واچ خود داده است. هرچند این گزارش رسما توسط خود این شرکت تایید نشده است، اما با توجه به نزدیک بودن این رسانه به کمپانی های حوزه فناوری، می‌توان به گزارش آن اعتماد کرد.
    فروش کم، دلیل توقف تولید ساعت های اندرویدی زن واچ ایسوس

    منابع دیجی تایمز ادعا کرده‌اند که ایسوس ماهیانه حدود 5 الی 6 هزار نسخه از ساعت های اندرویدی زن واچ خود را به فروش می‌رساند و این میزان به قدری کم است تا آن‌ها را متقاعد کند از فعالیت در این حوزه دست بکشند. اگر این خبر درست باشد، کمپانی ایسوس همراه با سایر سازندگان سخت افزاری بزرگ این بازار نظیر موتورولا و البته سامسونگ (که تمرکز ویژه‌ی خود را بر روی ساخت ساعت های هوشمند تایزنی سری Gear خود گذاشته است) دیگر فعالیتی در این بخش نخواهد داشت. جالب اینجاست که محصولات خانواده ZenWatch ایسوس یکی از مقرون به صرفه‌ترین دستگاه های اندروید ویر بازار هستند.
    اما هر چه که سازندگان سخت افزاری بزرگ از ساخت محصولات اندروید ویر دست می‌کشند، در عوض فعالات صنعت مد و پوشاک بیشتر جذب این حوزه می‌شوند. تا پایان سال جاری ساعت هایی مجهز به اندروید ویر 2 از سوی کمپانی‌هایی که عادت نداریم نام آن‌ها را در اخبار مربوط به تکنولوژی ببینیم، روانه بازار خواهد شد. از مهم‌ترین این کمپانی‌ها می‌توان به تامی و هوگو باس اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر