ویوو بوک اس جدید ایسوس از طراحی بروز و قدرت بالاتر بهره می‌برد

عصر کالا- لپ‌تاپ جدید ایسوس با نام ویوو بوک اس قدرت بیشتری دارد و از طراحی به‌روزی بهره می‌برد.

ویوو بوک اس جدید ایسوس از طراحی بروز و قدرت بالاتر بهره می‌برد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از زومیت، اگر از علاقه‌مندان به نوت‌بوک‌های کمپانی ایسوس هستید، احتمالا محصولی که این شرکت به‌تازگی معرفی کرده است، مورد توجه‌تان قرار خواهد گرفت. امروز شرکت ایسوس از ویوو بوک اس 510 جدید خود رونمایی کرد. این دستگاه در واقع ترکیبی از عملکرد قدرتمند و طراحی مناسب را ارائه می‌دهد تا بدین طریق در برابر رقبای کنونی‌ خود در بازار لپ‌تاپ‌ها، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

    ایسوس محصولات سری ویوو بوک اس را در نمایشگاه کامپیوتکس سال جاری معرفی کرد. در حالی که نوت‌بوک‌های سری ویوو بوک ایسوس برای حضور پر رنگ در بین رقبای بزرگ بازار از کیفیت سطح بالایی بهره نمی‌برند؛ اما باید گفت که این لپ‌تاپ‌ها با توجه به قیمتی که برای آن‌ها تعیین شده است، تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی را برای خریداران به ارمغان می‌آورند.

    ویوو بوک اس جدید کمپانی ایسوس یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) دارد. خریداران می‌توانند این محصول را با پردازنده‌ی Core i7-7500U یا Core i7-7200U اینتل سفارش دهند. حافظه‌ی رم این نوت‌بوک نیز 8 گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن یک ترابایت در نظر گرفته شده است.

    از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ جدید ایسوس می‌توان به درگاه مخصوص کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، درگاه یو‌اس‌بی نوع سی، درگاه یواس‌بی نوع A، یو‌اس‌بی 2.0 و پورت‌های اچ‌دی‌ام‌آی اشاره کرد. ویوو بوک اس جدید همچنین از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد و سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه ویندوز 10 هوم است.

    شما می‌توانید از همین امروز نسبت به خرید ویوو بوک اس جدید ایسوس اقدام کنید. قیمت مدل پایه‌ی این دستگاه با پردازنده‌ی Core i7-7500U اینتل 699 دلار تعیین شده است. برای خرید محصول مورد بحث می‌توانید به فروشگاه آنلاین ایسوس مراجعه کنید؛ البته ایسوس امکان خرید ویوو بوک اس جدید را از فروشگاه‌های دیگری مثل B&H ،Newegg ،ABT و Computer Upgrade King هم فراهم کرده است.

    نظر شما در مورد لپ‌تاپ ویووبوک اس ایسوس چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر