آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت

کم پول خرج کنید و لپ تاپ خوب بخرید

عصر کالا- خرید لپ تاپ ارزان قیمت، ولی دارای کارآیی‌های لازم چالشی است که غلبه بر آن مستلزم کسب اطلاعات دقیق از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این نوع تولیدات است.

کم پول خرج کنید و لپ تاپ خوب بخرید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، در ادامه تعدادی از این لپ تاپ ها را که می توانند نیازهای روزانه کاربران را تامین کنند و امکانات قابل قبولی دارند، معرفی می کنیم.

    Asus Zenbook UX330UA

    لپ تاپی سریع، سبک و دارای کارآیی است که مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی است و حتی برای اجرای برخی بازی های ویدئویی نیز قابل استفاده است. این لپ تاپ 700 دلار قیمت دارد. دقت تصویری این لپ تاپ 13 اینچی 1080 پیکسل است و باتری 54 واتی آن برای 5 ساعت و نیم استفاده کافی است. البته این لپ تاپ پردازنده متوسطی دارد.

    Acer Chromebook 15

     

    لپ تاپی حدودا 350 دلاری است که انجام امور اولیه که از یک رایانه شخصی انتظار می رود را ممکن می سازد. این لپ تاپ مجهز به پردازنده دوهسته ای Celeron 3205U، سیستم عامل کروم با دقت تصویری 1080 پیکسل ، پردازنده سریع چهارهسته ای اینتل، 2 گیگابایت رم، 16گیگابایت حافظه داخلی گزینه ای مناسب است.

    Dell Inspiron 15

    این لپ تاپ هم اگر چه 950 دلار قیمت دارد، اما اجرای بازی های ویدئویی سنگین و پیچیده را بر روی رایانه کاربران ممکن می کند. پردازنده چهارهسته ای Core i5 اینتل، 8 گیگابایت رم، کارت گرافیک GTX 1050Ti از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است. نمایشگر این لپ تاپ 4K و با دقت 1080 پیکسل است.

    Dell XPS 13

    لپ تاپ ارزان قیمتی برای استفاده در محیط های کاری است. قیمت ساده ترین مدل این لپ تاپ 800 دلار است و عمر باتری مناسب، وزن کم، پردازنده سریع و کیفیت ساخت بالا از جمله ویژگی های لپ تاپ یادشده است. پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل هم این لپ تاپ را به گزینه ای مناسب برای خرید افراد حرفه ای و به خصوص کسانی که زیاد مسافرت می روند، مبدل کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر