ایسوس از گوشی زنفون ۳ و زنفون ۳ مکس رونمایی کرد

عصر کالا: شرکت تایوانی ایسوس از موبایل‌های هوشمند ایسوس زنفون ۳ و ایسوس زنفون ۳ مکس با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران ایسوس رونمایی کرد.

ایسوس از گوشی زنفون ۳ و زنفون ۳ مکس رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۰۰
  • ایسوس از گوشی زنفون 3 و زنفون 3 مکس رونمایی کرد
  • ایسوس از گوشی زنفون 3 و زنفون 3 مکس رونمایی کرد
  • ایسوس از گوشی زنفون 3 و زنفون 3 مکس رونمایی کرد
  • ایسوس از گوشی زنفون 3 و زنفون 3 مکس رونمایی کرد
  • ایسوس از گوشی زنفون 3 و زنفون 3 مکس رونمایی کرد

به گزاش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا،  مراسم رونمایی از پرچمداران جدید گوشی های موبایل ایسوس عصر روز سه شنبه 30 خردادماه با حضور مدیران ایسوس و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم، آقایان آرون مدیر توسعه بازار موبایل وتبلت ایسوس، پیام ابراهیمی مدیر فروش موبایل و تبلت شرکت ایسوس و سید هادی چاوشی مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس در اظهاراتی، به معرفی برند ایسوس و تاریخچه فعالیت آن و نیز معرفی محصولات تازه وارد این کمپانی یعنی اسمارت فون‌های ZenFone 3 Max (زنفون 3 مکس) و ZenFone 3  (زنفون 3) پرداختند و در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

ایسوس جزء 5 برند اول بازار موبایل ایران می شود

در این مراسم پیام ابراهیمی مدیر فروش موبایل و تبلت ایسوس با معرفی این برند گفت: شعار برند ایسوس، "در جستجوی شگفتی هاست؛ شگفتی در عرضه فن آوری های جدید و پیشتاز در نوآوری ها تا با ارائه ابزارهای نوین، زندگی دیجیتال را تسهیل نماید.

مدیر فروش موبایل و تبلت ایسوس با اشاره به معرفی گوشی های موبایل سری ZenFone از سال 2014 ادامه داد: این گوشی ها رتبه بهترین فروش در آسیای جنوب شرقی، تایوان و بازار ژاپن (unlocked market)  را از آن خود کرده است. به نحوی که حتی مجله فوربز در خصوص «زنفون 3 دلوکس» اعلام کرده که این گوشی ایسوس، تعریفی جدید از سوپر گوشی های اندرویدی را ارائه می دهد.

پیام ابراهیمی خاطر نشان کرد: هدف ایسوس در سال 2017 را رسیدن به 5 برند اول در بازار موبایل ایران است.

در ادامه مراسم سید هادی چاوشی، مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس در رابطه با مشخصات سخت فنی گوشی ایسوس زنفون 3 و ایسوس زنفون 3 مکس توضیحاتی را ارائه داد.

ایسوس زنفون 3 دو ویژگی اساسی داد؛ یکی قدرت سخت افزاری مناسب در برابر رقبا مخصوصا در زمینه دوربین که یکی از بهترین اسمارت فون‌های مناسب عکاسی در رنج قیمتی خود است و دیگر ویژگی ایسوس زنفون 3 ظاهر بسیار زیبا و خاصی است که با حالت کریستالی و الماسی خود جذابیت بسیار بالایی دارد.

از جلمه مشخصات فنی موبایل هوشمند ایسوس زنفون 3 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 506، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع Super IPS + با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ با لایه محافظتی گوریلا گلس 3 و قابلیت پشتیبانی از 10 لمس همزمان، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با لرزشگیر دستی و فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت قدرتمند با قابلیت بازکردن قفل گوشی در 0.2 ثانیه، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع  و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی شرکت ایسوس Asus ZenUI 3.0 اشاره داشت.

بعد از ایسوس زنفون 3 به ایسوس زنفون مکس می‌رسیم. همانطور که از نام این گوشی پیداست، این گوشی دارای باتری بزرگ و با ظرفیت بالای 4100 میلی آمپر ساعت است تا به هیچ وجه به دنبال پاوربانک یا شارژر حتی در کارکردهای طولانی نباشید. لازم به ذکر است که این گوشی در عین سخت افزار مناسب و باتری قدرتمند، دارای بدنه‌ای فلزی با کیفیت ساخت بالا است که می‌توان آن را یک میان‌رده بسیار مناسب برای کارمندان و افرادی دانست که در طول روز کارکرد بالایی از یک گوشی دارند.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی ایسوس زنفون 3 مکس باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 506، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ با قابلیت دریافت 10 لمس به صورت همزمان،  3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با لرزشگیر دستی و فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت قدرتمند با قابلیت بازکردن قفل گوشی در 0.3 ثانیه، باتری 4100 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع  و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو همراه با نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی شرکت ایسوس Asus ZenUI 3.0 اشاره داشت.

چاوشی در رابطه با قیمت اسمارت فون‌های جدید ایسوس گفت: ایسوس زنفون 3 با گارانتی حامی سرویس با قیمت 1 میلیون و 50 هزار تومان در رنگ سفید و مشکی و ایسوس زنفون 3 مکس نسخه 5.5 اینچی با گارانتی حامی سرویس با قیمت 950 هزار تومان در رنگ خاکستری، تیتانیوم، رزگلد و طلایی شنی در بازار عرضه خواهد شد.

سید هادی چاوشی، مدیر توسعه فروش  موبایل  و تبلت ایسوس در رابطه با وضعیت گارانتی گوشی‌های جدید ایسوس در ایران اعلام کرد: ما در ایران با همراهی حامی سرویس در زمینه خدمات پس از فروش موفق عمل کرده‌ایم اما برای خانواده ایسوس زنفون 3 که دارای 18 ماه گارانتی است، به دلیل انتظار فروش بالایی که برای آن‌ها داریم، موجودی تعویض گوشی در صورت هر گونه خرابی در دو هفته خرید را سه برابر کرده‌ایم تا کاربران با خیال راحت از گوشی استفاده کنند.

وی در رابطه با دلیل تاخیر عرضه این اسمارت فون‌ها خاطر نشان کرد: سیاست‌های ایسوس برای واردات گوشی‌های خانواده ایسوس زنفون 3 به دلایلی با تاخیر روبرو شد اما ما قصد داریم تا در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های دیگر خانواده زنفون 3 از جمله ایسوس زنفون 3 دلوکس، ایسوس زنفون 3 زوم، ایسوس زنفون 3 اولترا و نسخه 5.2 اینچی ایسوس زنفون 3 مکس را وارد بازار کنیم و به علاقه مندان گوشی‌های ایسوس این نوید را می‌دهیم که بعد از معرفی ایسوس زنفون 4، ایران یکی از اولین کشورهای مقصد این گوشی برای رونمایی و عرضه باشد.

در پایان باید گفت که گوشی‌های جدید ایسوس به دلیل ظاهر زیبا و سخت افزار قابل توجه و سابقه مناسب ایسوس در عرضه آپدیت‌های سیستم عامل اندروید و همچنین خوش نام بودن این برند تایوانی در میان کاربران ایران، فروش قابل ملاحظه‌ای در ایران خواهند داشت که احتمالا به زودی شاهد آن‌ها به صورت گسترده در پشت ویترین فروشگاه‌های عرضه موبایل در سراسر کشور خواهیم بود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر