ایسوس لپ تاپ گیمینگ ROG Zephyrus را معرفی کرد

عصر کالا- ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از لپ‌تاپ گیمینگ ROG Zephyrus رونمایی کرد که از وجود بدنه‌ی باریکی بهره می‌برد.

ایسوس لپ تاپ گیمینگ ROG Zephyrus را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، ایسوس امروز در جریان برگزاری کامپیوتکس 2017 از نسل جدید لپ‌تاپ گیمینگ خود با نام ROG Zephyrus رونمایی کرد که به طرز شگفت‌انگیزی از بدنه‌ای باریک بهره می‌برد. این لپ‌تاپ علاوه بر اینکه از بدنه‌ای باریک بهره می‌برد، وزن کمی نیز دارد. این لپ‌تاپ برای اولین بار در جریان کنفرانس خبری انویدیا طی Computex 2017 رونمایی شد.

    لپ‌تاپ گیمینگ ROG Zephyrus از جمله‌ی اولین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار خواهد بود که از وجود تکنولوژی Max-Q بهره می‌برد. استفاده از این تکنولوژی، این امکان را فراهم می‌کند تا لپ‌تاپ بدنه‌ای باریک، سبک و بی صدا داشته باشد و همچنین مصرف انرژی آن بهینه‌تر شود. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسوس، خروجی‌های هوای اآن است که در زمان باز کردن نمایان می‌شود؛ حال آنکه در زمان بستن لپ‌تاپ این خروجی‌های هوا در درون بدنه‌ی لپ‌تاپ قرار می‌گیرند تا لپ‌تاپ جای کمتری بگیرد. به واقع می‌توان این لپ‌تاپ را یکی از بهترین گزینه‌های گیمینگ موجود در بازار خواند.

    کیبورد این لپ‌تاپ نیز از قابلیت جالبی بهره می‌برد که می‌توان آن را به عاریه گرفته‌شده از لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI خواند. ترک‌پد این لپ‌تاپ را می‌توان به جای یک نام‌پد لمسی نیز مورد استفاده قرار داد.

    هم‌زمان با برگزاری کنفرانس انویدیا در جریان کامپیوتکس 2017، مدیرعامل انویدیا و جنسن هوانگ، مدیرعامل ایسوس، این لپ‌تاپ را که از وجود کارت گرافیک GeForce GTX 1080 بهره می‌برد به نمایش گذاشتند. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی این لپ‌تاپ در دست نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر