ایسوس از تلفن های ذنفون ۴ هوشمند خود رونمایی کرد

عصر کالا- یکی از بارزترین مشخصه های سری ذنفون ۴داشتن دوربین های دوگانه برای عکاسی است. این دوربین ها می تواند عکس های بسیار عریض با زاویه ۱۲۰ درجه را بگیرد. تجربه عکاسی با لنزهای زاویه باز بسیار متفاوت با دوربین ها ی معمول در تلفن های همراه است.

ایسوس از تلفن های ذنفون ۴ هوشمند خود رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا، در مراسمی  با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات برگزارشد کمپانی ایسوس به صورت رسمی ازسه مدل از تلفن های همراه خود با نام های zenfone 4 max،zenfone 4  و zenfone 4 selfie pro رونمایی کرد.

    مدیر منطقه ای شرکت ایسوس در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه اگر تحریم ها دوباره بر  ایران اعمال شود واکنش شرکت شما چه خواهد بود و آیا امکان دارد بازار ایران را ترک و از دادن خدمات به مشتریان ایرانی خودداری کنید گفت: من فکر نمی کنم دیگر به صورت قبل تحریم های بین المللی بر ضد ایران اعمال شود ضمن آنکه در دوره قبل نیز گوشی های تلفن همراه از این تحریم ها معاف بودند اما به هر صورت ما به سرویس دهی به مشتریان خود ادامه خواهیم داد.

    سلطانی مدیرعامل شرکت ویستا وارد کننده محصولات ایسوس در ایران در خصوص اجرای طرح رجیستری در کشور گفت: ما همواره طرفدار این طرح بودیم و در دو ماه گذشته نزدیم به 20 جلسه با مدیران مختلف وزارت ارتباطات داشته ایم به نظر من این طرح به رقابت سالم در بازار کمک می کند و برای شرکت های مثل ما که تمام فعالیت خود را به صورت قانونی انجام می دهند مفید است.

    در ادامه این مراسم محی الدین قادرخسرو مدیر منطقه ای ایسوس با بیان این که محصولات سری ذنفون 4 با شعار "We Love Photo&Energy" وارد ایران می شوند گفت: هدف ایسوس از طراحی و تولید این سری از گوشی های هوشمند اهمیت روزافزون عکاسی با موبایل در زندگی روزمره مردم است.

    وی افزود: ایسوس در طراحی محصولات خود به نیازهای بازار گوش می دهد .علاقمندی کاربران برای عکاسی و گرفتن عکس های سلفی و همچنین داشتن باطری با طول عمر بالا برای رفع نیازهای مورد نظر ایسوس را به تولید محصولات سری ذنفون 4 سوق داده است.

    در ادامه این مراسم آرون تای مدیر توسعه بازار موبایل ایران در شرکت ایسوس با اشاره به این که ذنفون 4 برای اولین بار در منطقه خاورمیانه در ایران لانچ خواهد شد اظهار داشت:ما با ذنفون 4 تمامی خاطراتمان را می توانیم به اشتراک بگذاریم.و این اشتراک ملزم به داشتن تکنولوژی هایی است که در این محصولات خواهد بود.

    وی ادامه داد: یکی از بارزترین مشخصه های سری  ذنفون 4داشتن دوربین های دوگانه برای عکاسی است. این دوربین ها می تواند عکس های بسیار عریض با زاویه 120 درجه را بگیرد. تجربه عکاسی با لنزهای زاویه باز بسیار متفاوت با دوربین ها ی معمول در تلفن های همراه است.

    آرون تای گفت:در تمامی مدل های سری ذنفون 4 از موتور پردازش تصویر سوپر پیکسل استفاده می کنیم و این تکنولوژی این امکان را می دهد که در نور کم با کمترین احساس لغزش، عکس هایی به مراتب با کیفیت تر داشته باشیم.

    در ادامه فرشاد شریعت مدیر آموزش ایسوس در ایران به تشریح مشخصه های سه تلفن همراه سری 4 ایسوس پرداخت.

    یکی دیگر از محصولاتی که در این مراسم رونمایی شد  ذنفون 4 سلفی است. تمرکز این محصول در گرفتن عکس های سلفی با دارا بودن یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است. مشخصه های سخت افزاری این محصول تشابه بسیار زیادی به ذنفون 4 مکس دارد همچنین دوربین این محصول قابلیت فیلمبرداری 4K را دارد.

    در این محصول به صورت نرم افزاری یک پکیجی با نام سوپر سلفی قرارداده شده است که ابزارهای مورد نیاز برای عکس های سلفی قرار داده شده است.

    دیگر محصولی که در این مراسم رونمایی شد دنفون 4 ایسوس بود. تمرکز ایسوس در این محصول طراحی منحصربفرد آن است. داشتن حاشیه بسیار باریک امکان استفاده آسان با یک دست را برای کاربر به همراه خواهد داشت. ذنفون 4 مانند هم رده های خود دارای دوربین دوگانه با زاویه دید وسیع تر است.این محصول از  پردازنده اسنپ دراگون 630 استفاده می کند که با توجه به رم 4 گیگابایتی خود به یک محصول پرقدرت تبدیل شده است.رابط کاربری تمامی محصولات مورد بحث zenuiنسخه 4 است.

    در خلال این نشست مطبوعاتی در پاسخ به سئوال یک خبرنگار در خصوص طرح رجیستری تلفن های همراه با بیان این که ایسوس از طرح رجیستری تلفن های همراه در ایران حمایت می کند اعلام کرد: ورود قانونی محصولات ایسوس به ایران موید این نکته است که شرکت ایسوس به صورت تمام قد در کنار دولت ایران برای اجرایی شدن طرح رجیستری و ورود قانونی محصولات به کشور خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر