اطلاعات جدید فاش شده از Asus ZenFone ۵ Lite

عصر کالا- طبق اطلاعات فاش شده، ZenFone ۵ Lite گوشی جدید ایسوز که قرار است این ماه معرفی شود، دارای دو دوربین دوگانه است.

اطلاعات جدید فاش شده از Asus ZenFone ۵ Lite
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاعات فاش شده Asus ZenFone 5 Lite دو دوربین دوگانه دارد. در این ماه، ایسوز در MWC 2018  خانواده جدیدی (با نام تجاری جدید) از گوشی‌های اندرویدی را به نمایش خواهد گذاشت. ZenFone 5 شامل چندین دستگاه با کاربران مختلف است. یکی از این دستگاه ها ZenFone 5 Lite است.

    طبق گزارش‌ها، Asus ZenFone 5 Lite با دوربین جلو دوگانه 20 مگاپیکسلی و دوربین پشت دوگانه 16 مگاپیکسلی و کیفیت Full HD+  (1080 در 2160 پیکسلی) و نسبت صفحه 18:9 خواهد آمد. اندازه صفحه نمایش گوشی 6 اینچ است.

    Asus ZenFone 5 Lite از نظر طراحی شبیه مدل دیگری از ZenFone ها به نام regular ZenFone 5 است که انتظار می رود صفحه نمایش 5.7 اینچی داشته باشد. تفاوت عمده‌ای که درباره دوربین پشت این گوشی ها مطرح است این است که دوربین پشت در گوشی regular ZenFone 5 در سمت چپ قرار گرفته ،درحالی که دوربین ZenFone 5 Lite وسط، مقداری بالاتر از حسگر اثر انگشت، قرار گرفته است.

    نام ZenFone 5 Lite نشان می دهد که این گوشی از نظر قدرت از گوشی regular ZenFone 5 قدرتمند تر نخواهد بود هر چند که در حال حاضر ما اطلاعی درباره جزئیات پردازنده های دو گوشی نداریم.

    ایسوز سری ZenFone 5 را به طور رسمی در 26 فوریه معرفی می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر