ایسوس از دو کامپیوتر جدید رونمایی کرد

عصر کالا- ایسوس پیش از آغاز رسمی نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷، از دو کامپیوتر آل‌این‌وان با نمایشگر مالتی‌تاچ NanoEdge و حافظه‌ی Optane اینتل رونمایی کرد.

ایسوس از دو کامپیوتر جدید رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، ایسوس ساعتی پیش در جریان کنفرانسی اختصاصی که یک روز پیش از آغاز به‌‌کار رسمی نمایشگاه کامپیوتکس 2017 برگزار شد، از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که بین آن‌ها دو کامپیوتر آل‌این‌‌وان مبتنی بر ویندوز 10، با نام‌های ASUS Vivo AiO V241 و ASUS Zen AiO ZN242 نیز معرفی شدند. هر دوی این مدل‌ها از نمایشگر چند لمسی نانو اِج با زاویه‌ی دید گسترده، حاشیه‌های فوق‌العاده باریک و نسبت تصویر به بدنه‌ی 88 درصد بهره می‌برند.
     مدل ASUS Vivo AiO V241 از نمایشگری با ابعاد 23.8 اینچ بهره می‌برد که به‌ لطف فناوری‌های ویدیویی انحصاری ایسوس موسوم به ASUS Splendid و ASUS Tru2Life، تصاویر پویایی به نمایش می‌گذارند. ایسوس همچنین با هدف تولید صدایی غنی و فراگیر، این کامپیوتر را به سیستم صوتی استریوی ASUS SonicMaster مجهز کرده است. توان پردازشی مدل V241 را پردازنده‌ی نسل هفتمی Core i5‌ اینتل و چیپ گرافیکی مجزای NVIDIA GeForce 930MX تأمین می‌کنند.
    کامپیوتر آل‌این‌وان دیگر ایسوس که در جریان نمایشگاه Computex 2017 رونمایی شد، ASUS Zen AiO ZN242 نام دارد؛ این کامپیوتر طراحی مدرن و زیبایی دارد و پایه‌ی آن بسیار ظریف است. ایسوس برای احراز هویت و ورود ایمن کاربران به محیط نرم‌‌افزاری این محصول، آن را به دوربین مادون قرمزی مجهز کرده است که از ویندوز هلو پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ی نسل هفتمی و چهار هسته‌ای Core i7-7700HQ اینتل، 32 گیگابایت رم، پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1050 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی PCIe SSD یا حافظه‌‌ی HDD مبتنی بر فناوری Optane اینتل از جمله‌ی مشخصات سخت‌افزاری مدل ZN242 هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر