قدرتمند ترین مادربردهای X۳۹۹ از سوی ایسوس معرفی شدند

عصر کالا- برند نخست تولید کننده مادربورد در جهان، کاملترین سری مادربورد سازگار با چیپست X۳۹۹ را معرفی کرد.

قدرتمند ترین مادربردهای X۳۹۹ از سوی ایسوس معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، آخرین نسل از دسکتاپ های رده بالا با پلتفرم جدید AMD X399، همراه با پردازنده های Ryzen Threadripper در کنار 16 هسته و 32 رشته، در دسترس هستند.و در همین راستا ایسوس 3 محصول نوآورانه را معرفی کرده است. مادربردهای جدیدی از جمهوری گیمرها (ROG) و مادربردهای Prime، نشان دهنده اوج قدرت و پردازش بی نظیر در کنار تمامی جنبه های فناوری یک مادربرد است.

    ROG Zenith Extreme در مادربردهای Threadripper، نهایت سفارشی سازی در خنک کننده های مایع و شبکه ای با پهنای باند 10 گیگابیت در ثانیه را به شما هدیه می دهد. با مادربرد ROG Strix X399-E Gaming برای گیمرهای هاردکور امکان ساخت مادربردهایی شیک، با قدرت و کیفیت بالا را می دهد. و پس از آن، مادربرد Prime X399-A، کانال های قدرتمند این پلتفرم را در اختیار دارد. کدام مادربرد X399 را برای ساخت رویای خود انتخاب می کنید؟ ما به این سوال و البته موارد بیشتر در EdgeUp ASUS پاسخ خواهیم داد.

    ویژگی های غنی، پردازش های مافوق تصور

    تمامی مادربردهای ایسوس X399 دارای قابلیت های اورکلاک و کنترل سامانه های خنک کننده هستند که در دو بخش نرم افزار و UEFI در دسترس است. این امکانات با فناوری اختصاصی ایسوس با نام 5-Way Optimization آغاز می گردد که به صورت هوشمندانه سیستم تهویه و خنک کننده یا را بر اساس خصوصیات فردی و مجزا از یکدیگر، تنظیم می کند. کاربران مبتدی تنها با یک کلیک می توانند تمامی این تنظیمات را بهینه سازی کرده و مورد استفاده قرار دهند. اما کاربران حرفه ای می توانند به صورت دستی پارامترهای لازم را به دلخواه خود تنظیم نمایند.

    مادربردهای جدید دارای تم های متفاوت و جذاب برای نمایش LED RGB هستند که به شما امکان سفارشی سازی را خواهند داد. مادربرد Prime X399 دارای چندین هدر، با هدف اتصال نوار های LED است که می تواند تمام محفظه کیس شما را روشن نماید! مدل های ROG امکان کنترل نوارهای LED به صورت کاملا مجزا از یکدیگر را نیز به امکانات خود اضافه کرده است. در نهایت هر دو مدل با فناوری Aura Sync سازگار بوده هستند و مواردی از جمله سازگاری ضربان و نوع رنگ آمیزی در یک سیستم کامل شامل سخت افزار و تجهیزات جانبی، همگام سازی خواهد شد.

    خنک سازی پردازنده های Threadripper با خنک کننده های مایع پیشنهاد می شود؛ در همین راستا ایسوس مادربرد های X399 را به تمام موارد مورد نیاز مجهز کرده است. این مادربردها، هدر های اختصاصی پمپ و کولرهای AIO را در اختیار شما قرار خواهند داد؛ بدین ترتیب نصب و راه اندازی آنها در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد. افزون بر آن، مادربردهای ROG دارای هدرهای مانیتورینگ و نظارت بر جریان و دما نیز خواهند بود. مادربرد Zenith Extreme دارای یک افزونه اضافی جهت اتصال مونوبلاک است. برای تکمیل این بخش، فناوری اختصاصی FanXpert نیز در کنار شما خواهد بود؛ به وسیله این ویژگی، سیستم به طور هوشمند سرعت فن ها را بر اساس سنسورهایی دمایی، مانند سنسور به کار رفته در کارت گرافیک تنظیم می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر