گوشی ایسوس زنفون ۴ سلفی لایت به صورت رسمی معرفی شد

عصر کالا- ایسوس زنفون ۴ سلفی لایت (Asus Zenfone ۴ Selfie Lite) محصولی جدید از خانواده ایسوس زنفون ۴ است که به تازگی معرفی شده است. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی و قابلیت‌ های آن آشنا می‌شویم.

گوشی ایسوس زنفون ۴ سلفی لایت به صورت رسمی معرفی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، خانواده زنفون 4 ایسوس باز هم پربارتر شد! در حالی که تصور می‌کردیم این خانواده به طور کامل تکمیل شده است، یک عضو دیگر به آن‌ها اضافه شد. ایسوس زنفون 4 سلفی لایت در ادامه دو گوشی موبایل دیگر خانواده جدید این شرکت با پسوند سلفی معرفی شده است؛ پیش از این شاهد رونمایی ایسوس زنفون 4 سلفی تحت مدل‌های ZD553KL و ZB553KL و همچنین ایسوس زنفون 4 سلفی پرو بودیم.

    این مدل جدید که اکنون در وب سایت ایسوس در کشور فیلیپین ظاهر شده است، وجوه اشتراک زیادی با مدل ZB553KL دارد. به عنوان نمونه دوربین سلفی آن همچنان 13 مگاپیکسلی بوده و دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 است. این دوربین از یک فلاش LED بهره می‌برد. وضوح تصویر دوربین اصلی نیز 13 مگاپیکسل است.

    نمایشگر ایسوس زنفون 4 سلفی لایت 5.5 اینچی است و ذکر نکردن رزولوشن آن در مشخصات فنی دستگاه، به معنی اچ‌دی بودن آن است. البته این اتفاقی غیر طبیعی نیست، چرا که پسوند لایت نشان‌دهنده پایین بوده مشخصات فنی این مدل است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر