باریک‌ترین و سبک‌ترین صفحه نمایش قابل حمل؛

آشنایی بیشتر با ایسوس ZenScreen MB۱۶AC

عصر کالا- ایسوس ZenScreen MB۱۶AC را معرفی کرد، باریک‌ترین و سبک‌ترین صفحه نمایش قابل حمل ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD در جهان. پیش از عرضه، ZenScreen MB۱۶AC برنده جایزه طراحی محصول IF در سال ۲۰۱۷و جایزه Red Dot Design گردید.

آشنایی بیشتر با ایسوس ZenScreen MB۱۶AC
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ترنجی، وزن این نمایشگر تنها 780 گرم است و دارای یک بدنه 8 میلی‌متری می‌باشد. با یک حاشیه صفحه نمایش بسیار نازک 6.5 میلی‌متری که نسبت به نسل قبلی خود برای ارائه فضای گسترده‌تر نمایشگر، 60% نازکتر می‌باشد.

    راه‌حل سیگنال ترکیبی با پشتیبانی از USB Type-A و Type-C

    ZenScreen MB16AC تنها نیاز به یک اتصال USB برای تامین انرژی و مخابره ویدئو از طریق دستگاه میزبان دارد، کمتر شدن تعداد کابل‌های مورد نیاز به کاربران فضای کار تمیزتری را می‌دهد. این نمایشگر دارای یک راه‌حل سیگنال ترکیبی با پشتیبانی از کانکتورهای USB Type-C و Type-A می‌باشد. برای پشتیبانی از کانکتور Type-A، درایورهای نرم‌افزاری باید جهت اطمینان از سازگاری با میزان شدت جریان و دستگاه‌های آینده نصب گردند. در عوض، با درگاه USB-C اتصال به آسانی انجام می‌شود و نگرانی از بابت آسیب دیدن کابل و درگاه بابت اتصال نادرست وجود ندارد.

    کیف هوشمند تاشو

    یک کیف محافظ نوآورانه که از ZenScreen در برابر گرد و غبار و خراش محافظت می‌کند و همچنین به صورت یک پایه در می‌آید تا دستگاه را در حالت افقی یا عمودی نگهداری کند.

    ZenScreen MB16AC با یک طراحی تحسین شده، دارای یک جایگاه هوشمند قلم در سمت راست بالای نمایشگر می‌باشد. محلی که کاربران می‌توانند قلم ZenScreen را درآنجا قرار دهند.

    فناوری ASUS Eye Care

    ZenScreen MB16AC دارای فناوری Eye Care با تاییدیه TÜV Rheinland می‌باشد که حاوی فیلتر نور آبی و فناوری ضد سوسو زدن است. فیلتر نور آبی توسط کاهش میزان انتشار این نور تا 70% از چشمان کاربران در برابر نور آبی مضر محافظت می‌کند و دارای چهار حالت مختلف برای اعمال فیلتر می‌باشد که به آسانی از طریق منو نمایشگر در دسترس است.

    فناوری ASUS Flicker-Free با کاهش سوسو زدن یک تجربه دیداری راحت و لذت‌بخش را به وجود می‌آورد. این فناوری خستگی چشم و موارد مربوطه را نیز به ویژه هنگامی که به مدت طولانی در حال کار با صفحه نمایش هستید، کاهش می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر