ایسوس اولین لپ‌تاپ دنیا را با ویندوز ۱۰ اس راهی بازار کرد

عصر کالا- سه ماه بعد از معرفی رسمی سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس توسط شرکت مایکروسافت، ایسوس اولین محصولی که با این سیستم عامل کار می‌کند را معرفی و راهی بازار کرد.

ایسوس اولین لپ‌تاپ دنیا را با ویندوز ۱۰ اس راهی بازار کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، لپ‌تاپ جدید شرکت ایسوس VivoBook W202 نام دارد که قرار است با قیمت 279 دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد. هدف از عرضه این محصولات برای کارهای دانش آموزشی بوده است.

    براساس اطلاعات منتشر شده لپ‌تاپ جدید شرکت ایسوس به پردازنده اینتل سلرون N3350 با فرکانس 1.1 گیگاهرتز مجهز شده و 4 گیگابایت رم دارد. 64 گیگابایت حافظه داخلی هم از ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید. یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی هم برای آن در نظر گفته شده است. این لپ‌تاپ صفحه نمایش 11 اینچی با دقت تصویر 1366 در 768 پیکسل دارد و می‌شود آن را تا 180 درجه خم کرد.

    پورت‌های HDMI، کارت حافظه، جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا و دو عدد USB 3.0 برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. ایسوس به این موضوع اشاره کرده که لپ‌تاپ جدیدش 11 ساعت شارژ نگه‌می‌دارد.

    طراحی سفت و سختی برای این محصول در نظر گرفته شده که تا در برابر ضربه مقاوم باشد. همچنین گفته شده که صفحه کلید آن هم ضد آب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر