بردنا پدیده‌ای جدید در تولید لوازم‌ خانگی

عصر کالا- بردنا تولید کننده انواع لوازم خانگی در ایران است که در سال ۱۳۷۶ در استان مازندران – شهرستان گلوگاه به بهره برداری رسید.

بردنا پدیده‌ای جدید در تولید لوازم‌ خانگی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  آوینی نیوز، شرکت بردنا با هدف افزایش رضایت مشتریان اقدام به تولید کالا و لوازم خانگی (شامل انواع یخچال فریزر، انواع اجاق گاز، اجاق گاز صفحه ای، لباسشویی، هود، جاروبرقی و …) نموده است و این کالاها را با قیمتی مناسب و با کیفیت به مشتریان خود ارائه می کند. از طرف دیگر وجود سرویس و خدمات پس از فروش رایگان به همراه ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش گسترده این شرکت را به عنوان یک پیشگام در ارائه خدمات و سرویس های ویژه به مشتریان خود و به همگان معرفی نموده است.

    شرکت 701 بردنا در سال های 1386 و 1389 به عنوان کار آفرین برتر، سال 90-91 واحد نمونه شناخته شده است و همچنین دارای نشان استاندارد ملی ایران و گواهینامه استاندارد بین المللی Iso 9001:2000  در مدیریت کیفیت می باشد.

    خط مشی شرکت بردنا

    شرکت بردنا، در زمینه تولید انواع اجاق گاز و یخچال فریزر، با به کارگیری از دانش فنی مدرن در ساخت محصولات خود فعالیت می نماید، این سازمان از ابتدای تأسیس با درک این مفهوم که سازمان وابسته به مشتریان بوده، سعی نموده است که نیازهای حال و آینده مشتریان خود را تحلیل و فرآیندهای مورد نیاز، جهت دستیابی محصولی مورد پذیرش مشتریان را فراهم نماید؛ به همین خاطر برآورده ساختن این انتظارات اهداف کیفی ذیل را مد نظر قرار داده است: «مطرح شدن در بازارهای داخلی کشور»، «بهبود کیفیت محصولات»، «رشد و ارتقاء علمی و فنی پرسنل»، «فرهنگ بهره وری و راندمان»

    مدیریت ارشد این سازمان با ایجاد محیطی مناسب ، این واحد تولیدی را از نظر دقت و کیفیت محصولات در ردیف بهترین واحدهای تولیدی ایران قرار داده و استمرار فعالیت ها و تأمین مشخصات مورد نیاز محصولات و سایر نیازمندیهای تعریف شده را مستلزم رفتار ، بر پایه اصول ، ضوابط و روشهای اجرایی مشخص دانسته و اعتقاد دارند که اتکاء بر افراد حتی بهترین آنها نمی تواند استمرار فعالیت ها یا مشخصات تعریـف شــده را تضمیــن نمایــد . بنابرایـــن استقـــرار کیفیت بـر پایــه استانــدارد ISO9001-2000 را دنبال نموده و نماینده مدیریت در سیستم را مسئول نظارت بر حسن اجرا و کنترل و ارائه گزارش به مدیریت تعیین نموده است.

    خدمات پس از فروش

    کلیه محصولات تولید شده (اجاق گاز و اجاق فر) به مدت یکسال و کلیه یخچال فریزرها به مدت 18 ماه ( از تاریخ نصب) دارای گارانتی می باشد. رفع کلیه نواقص که به تشخیص کارشناسان این مدیریت مربوط به محصول یا خرابی قطعات آن باشد توسط واحد خدمات پس از فروش بطور رایگان انجام می پذیرد. پس از خاتمه مدت گارانتی ارائه خدمات در مقابل دریافت اجرت صورت می گیرد.

    کارت گارانتی در بسته بندی محصولات شرکت وجود دارد که در زمان نصب دستگاه باید از طرف واحد خدمات پس از فروش یا نماینده فروش امضاء گردد تا معتبر تلقی گردد.

    انجام تعمیرات و سرویس

    در هنگام نیاز به انجام تعمیرات و سرویس فرم انتظار سرویس تکمیل و پس از تعیین کارشناس و تهیه ابزار و اقلام مورد نیاز گزارش سرویس و گارانتی تکمیل می گردد.

    در بعضی از اوقات نیاز است که وسیله مورد نیاز به شرکت عودت داده شود و در داخل شرکت تعمیر شود در این صورت بر روی این گونه وسایل بر چسب رجوع وسیله نصب می‌گردد  و سپس به داخل شرکت عودت داده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر