تولیدکنندگان امروز صنعت کشور "فروخته پشیمان" نیستند

عصر کالا- آنچه که حاصل تلاش این دولت بود، امنیت اقتصادی کشور است بدان معنا که مانند سالهای ۹۰ یا ۹۱ که همه تولیدکنندگان "فروخته پشیمان" بودند، دیگر اینچنین نیست.

تولیدکنندگان امروز صنعت کشور "فروخته پشیمان" نیستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، رئیس اتحادیه لوازم خانگی در مراسم نشست بزرگ اصناف و بازرگانان (حامی رئیس جمهور فعلی ) که در سالن شهدای هفتم تیر و با حضور برخی از مسئولین برگزار گردید در خصوص انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بیان داشت : بزرگترین خیانت را کسانی به این مملکت می کنند که با افتخار می گویند "شناسنامه ما پاک پاک است".

    محمد طحان پور در ادامه افزود : اکنون زمان آن است که بار دیگر متحد شویم و به قول دکتر روحانی به عقب باز نگردیم.بسیاری از دشمنان ما از هر فتنه ای دریغ نخواهند کرد تا 29 اردیبهشت به پای صندوق های رای نرویم.

    وی بیان داشت : متاسفانه حملات غیرمنصفانه برخی منتقدین که معلوم نیست چه هدفی را دنبال می کنند و با در اختیار داشتن رسانه های هم فکر خود تلاش می کنند که به جامعه القاء شود که دولت هیچ کاری نکرده است و جای تاسف دارد.

    طحان پور ادامه داد : گرانی های کاذب در اقلام کوچک باعث شده تا برخی از مردم بگویند که برجام برای ما چه کرده است در حالی که اگر فواید برجام توسط رسانه ها به خوبی برای مردم تشریح می شد هرگز این کلام را به زبان نمی آوردند.

    وی افزود : بنده اگر در حوزه تخصص خود سخن بگویم، با کمال اطمینان عرض می کنم که در بازار لوازم خانگی رشد اقتصادی خوبی داشته ایم و رکود تنها در واحد های صنفی وجود دارد.علت این موضوع هم پیشرفت تکنولوژی و حضور پر رنگ فروشگاه های اینترنتی است.مردم خریدهای خودرا اینترنتی انجام داده و انبارهای تولیدی کارخانجات با کیفیت کاملا خالی است.البته در حال بررسی معضل واحدهای صنفی نیز هستیم تا راه چاره ای برای آنان بیندیشیم.

    محمد طحان پور خاطر نشان کرد : آنچه که حاصل تلاش این دولت بود، امنیت اقتصادی کشور است بدان معنا که مانند سالهای 90 یا 91 که همه تولیدکنندگان "فروخته پشیمان" بودند، دیگر اینچنین نیست.در آن زمان کالا به فروش می رفت و دیگر توان تولید مجدد کالا را نداشتیم چراکه یک شبه افزایش قیمت 100 درصدی را تجربه می کردیم و توان تهیه مواد اولیه به هیچ وجه امکان پذیر نبود. امروز خانواده های کشورمان برای خرید جهیزیه دختران خود نمی گویند که امروز بخریم، فردا گران می شود.

    طحان پور تصریح کرد : امروز یک امنیتی به وجود آمده که دیگر مردم برای خرید آینده خود نگران افزایش قیمت نیستند.در طی 3 سال گذشته حداقل در صنایع بزرگ دیدیم که افزایش چشمگیری وجود نداشته و اگر هم بوده منطقی بوده است و این در حالی است که بنده در دولت گذشته به وزیر صنعت وقت، آمار افزایش 158 درصدی قیمت ها را تقدیم ایشان کردم.

    وی ادامه داد : یادمان نرود که رئیس دولت قبل تمامی قطعنامه ها را کاغذ پاره میدانست و تحریم را بی اثر می پنداشت.یادمان نرود دشمنی به وجود آمده ناشی از عدم قدرت و توانایی در مذاکره، باعث شد که مردم کشورمان در شرایط سختی قرار بگیرند و البته که همین مردم پشت نظام ایستادند و جا نزدند.اما ایران حراسی به وجود آمده را، قدرت دیپلماسی دولت فعلی و در راس آن دکتر ظریف، از بین برد و درهای دنیا به روی ما باز شد.این است که می بینیم سرمایه گذاران خارجی در حال ورود به ایران هستند.

    طحان پور افزود : امروز در صنعت لوازم خانگی برند معتبر و خوش آوازه بوش به همکاری با شرکت بوتان مشغول بوده و در حال تولید در داخل کشور است.امروز برندهای ایتالیایی در کشور ما در حال تولید هستند.امروز شاهد سرمایه گذاری برندهای کره ای در ایران هستیم.

    وی در پایان بیان داشت : در بوق و کرنا کردن که ارج تعطیل شد و این تعطیلی را به حساب این دولت نوشتند در صورتی که ارج 13 سال پیش به کما رفته بود و در دولت قبل دچار مرگ مغزی کامل شد.تعطیلی این کارخانه ها را که سالها پیش اتفاق افتاده بود بزرگنمایی کردند اما امروز نمی گویند که ثمره برجام این شده است که هم اکنون یک برند معتبر آلمانی در حال مذاکره با ارج جهت احیای آن است.از تعطیلی دو کارخانه قدیمی که تیر خلاصشان در دولت قبل زده شده بود، می گویند اما از افتتاح این همه کارخانه که در حال تولیدات بسیار با کیفیت در حوزه صنعت لوازم خانگی هستند، نامی برده نمی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر