تولید و اشتغال نیاز امروز صنعت لوازم خانگی

عصر کالا- شایعاتی در بازار لوازم خانگی مبنی بر کسب نمایندگی TCL توسط مدیران ارشد مادیران مطرح شده است که البته بر اساس تحقیقات صورت گرفته این ادعا فعلا در حد همان شایعه باقی مانده و خبری از اعطای نمایندگی چشم بادامی ها به این برند لوازم خانگی نیست.

تولید و اشتغال نیاز امروز صنعت لوازم خانگی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»  به نقل از «ال کا ایران»، شایعاتی در بازار لوازم خانگی مبنی بر کسب نمایندگی TCL توسط مدیران ارشد مادیران مطرح شده است که البته بر اساس تحقیقات صورت گرفته این ادعا فعلا در حد همان شایعه باقی مانده و خبری از اعطای نمایندگی چشم بادامی ها به این برند لوازم خانگی نیست.

    یک منبع آگاه مطرح کرد که مدیران ارشد مادیران قصد دارند نمایندگی تلویزیون های TCL را به صورت مستقیم دریافت کنند و این در حالیست که نمایندگی این برند خوش آوزه چینی در اختیار "شهاب" است.

    این منبع آگاه افزود : مدیران ارشد این شرکت با ارسال درخواست به شرکت TCL در چین مدعی شده اند که توان فروش بیش از 300 هزار تلویزیون TCL را در سال دارند.

    به نظر میرسد مردان سرزمین اژده ها نسبت به این درخواست تمایلی نشان نداده اند چراکه در بهترین شرایط بازار که در حال حاضر در رکود نیز به سر میبرد، بیش از 100 هزار عدد فروش این محصول کمی دور از واقعیت است.

    اما نکته قابل تامل اینجاست که به چه دلیل برخی از برندهای لوازم خانگی به دنبال همکاری با شرکای دیگر برندهای داخلی هستند؟واردات 300 هزار عدد در سال و صرف هزینه واردات این تعداد تلویزیون در شرایطی که برندهای دیگر مشغول همکاری با این برند چینی هستند، منطقی است ؟

    در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیده شده است آیا بهتر نیست که هزینه های اینچنینی صرف تولید و اشتغال گردد تا صنعت لوازم خانگی کشور نیز به سمت تولیدات داخلی با کیفیت گام بردارد ؟

    به فرمایش مقام معظم رهبری و درخواست ایشان از مسئولین، واردات کالاهایی که مشابه آن در بازار ایران تولید می شود را باید یک حرام شرعی دانست.

    با کمی دقت در فحوای کلام رهبر معظم انقلاب درخواهیم یافت که در شرایط فعلی کشور به تولیدات داخلی و اشتغال نیازمند است.

    حال اینکه چرا برخی از برندها به دنبال نمایندگی محصولی که توسط برند لوازم خانگی داخلی دیگر در حال عرضه به بازار ایران است، هستند تعجب برانگیز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر