دوربین جدید سونی به‌ زودی وارد بازار می‌شود

عصر کالا- اولین دوربین رده بالای سری C شرکت سونی، قرار است در نیمه ماه سپتامبر به بازار عرضه شود.

دوربین جدید سونی به‌ زودی وارد بازار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، کمپانی سونی اخیرا سخت مشغول تولید دوربین جدید خود بوده است. شرکت‌ سونی که بزرگترین تولید کننده سنسور‌های دوربین و همچنین تلویزیون‌های رده بالا در جهان به‌شمار می‌رود، طیف کاملاً جدیدی از دوربین بدون آینه‌ی فول فریم را در دست تولید دارد که اولین نمونه از این سری جدید به نام A7C، احتمالاً در ماه سپتامبر عرضه می‌شود.


    این وب‌سایت ادعا می‌کند که بر اساس اخباری موثق از دو منبع معتبر، شرکت سونی قرار است با مدل جدید A7C خود، ورود قریب الوقوع سری جدید C، بدون آینه و با قاب‌های فوق‌ فشرده و فول‌ فریم داشته باشد. لازم به‌ ذکر است که در دوربین‌های بدون آینه برخلاف دوربین‌های DSLR که آینه عنصری کلیدی به شمار می‌رود، نیازی به یک آینه بازتاب‌کننده نیست. بدون وجود آینه بزرگی که داخل دوربین‌های دی‌اس‌ال‌آر قرار می‌گیرد، میرورلس‌ها ابعاد به مراتب کوچک‌تر شده و در نتیجه قابلیت حمل آن‌ها راحت‌تر خواهد شد.

    ویژگی‌های دوربین جدید A7C سونی
    بر اساس این گزارش، دوربین جدید A7C همچون مدل APS-C، طراحی بدنه مشابهی داشته اما مدل جدید قرار است با قابلیت پشتیبانی از یک سنسور فول‌فریم 24.2 مگاپیکسلی مشابه عضو قدیمی‌تر خانواده خود یعنی A7 III و کاربردی مشابه با نسل سوم دوربین‌های A7 عرضه شود. همچنین درخصوص ال‌سی‌دی عقب نیز مشابه A7S III خواهد بود.

    بر اساس شایعات، محصول جدید سونی قرار است تا از یک منظره یاب الکترونیکی که در مدل‌های Cyber-shot RX100 نیز دیده شده بود، بهره ببرد. سایر مشخصاتی که به مدل جدید سونی نسبت داده شده است می‌توان به یک اس‌دی‌کارت اسلات، شارژ باتری USB-C در دوربین، Wi-Fi داخلی و جک‌های میکروفون و هدفون اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر