شیائومی از دوربین ۳۶۰ درجه جدیدی به نام Mi Panoramic Camera رونمایی کرد

عصر کالا- شرکت چینی شیائومی از محصول جدیدی به نام Mi Panoramic Camera رونمایی کرده است، یک دوربین باریک مربع شکل که به دو سنسور تصویر مجهز است و می‌تواند تصاویر ۳۶۰ درجه ثبت کند. شیائومی این دوربین را به عنوان یک محصول چند کاربره طراحی کرده است یعنی کاربران می‌توانند زمانی که نیازی به ثبت عکس های پانورامیک نیست، از Mi Panoramic Camera به عنوان یک دوربین سنتی استفاده کنند.

شیائومی از دوربین ۳۶۰ درجه جدیدی به نام Mi Panoramic Camera رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تک شات، Mi Panoramic Camera یک دوربین اکشن نیست اما از لحاظ اندازه و وزن سبک 108 گرمی اش شباهت زیادی به اکشن کم‌ها دارد. این دوربین به پردازنده تصویر Amearella A12 و دو سنسور IMX 206 سونی با لنزهای 190 درجه مجهز است.

    کاربران می‌توانند با استفده از این دوربین ویدیوهایی با نرخ 30 فریم در ثانیه یا 60 فریم در ثانیه ضبط کنند که تعداد پیکسل‌ها در حالت 60fps به 2340 در 1152 می‌رسد.

    این دوربین از تغییر یک کابل میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود و امکان شارژ سریع آن نیز وجود دارد. راهکارهای اتصالی این دوربین شامل وای فای و بلوتوث می‌شود و به گفته شیائومی دوربین نی‌تواند در زمان فعال بودن وای فای به مدت 75 دقیقه و در زمان غیرفعال بودن آن به مدت 90 دقیقه فیلمبرداری کند. در زمان خاموش بودن وای فای می توان محتوای ضبط شده توسط این دوربین را روی یک کارت میکرو اس دی ذخیره کرد. این دوربین از کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

    این دوربین به مقاومت بالایی طراحی شده و درنتیجه ضد آب و گرد و غبار است. شیائومی مدعی است که Mi Panoramic Camera در برابر غوطه ور شدن در عمق آب و هم چنین دماهای تا منفی 10 درجه مقاوم است. این دوربین با بدنه فلزی طردحی شده که ظاهر آن را جذاب تر می‌کند. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این محصول جدید در دست نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر