در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸؛

پرچم‌داران سونی از راه رسیدند

عصر کالا- سونی در نخستین روز آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون اسپانیا از دو گوشی پرچمدار اکسپریا ایکس زد ۲ و نسخه کامپکت آن رونمایی کرد.

پرچم‌داران سونی از راه رسیدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، کنگره جهانی موبایل، هم‌اکنون در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است.

    هم اکنون شرکت سونی در جریان برگزاری این کنگره از نسل جدید گوشی‌های پرچمدارش یعنی اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت رونمایی کرد و در مصاحبه با گزارشگر زد تی نت خاطر نشان کرده است که تمرکز این دو محصول برروی بخش سرگرمی و قابلیت‌های جذاب سمعی و بصری خواهد بود.

    این سخن می‌تواند نویدبخش قابلیت‌های ویژه و انحصار بفرد این دو گوشی جدید در بخش بازی‌های آنلاین و اینترنتی، کیفیت تصویر و دوربین آن باشد چراکه عموم مردم در جهان شرکت ژاپنی سونی را به یک شرکت فعال در زمینه تلویزیون، دوربین‌های حرفه‌ای عکاسی و کنسول بازی پلی استیشن می‌شناسند.

    بنابراین انتظار می‌رود سونی با بهره‌گیری از آخرین پیشرفت‌های خود در سایر حوزه‌های تکنولوژی خود، به توسعه گوشی‌های هوشمند خود اقدام کند تا تحولات عظیمی را در میزان فروش این محصولات ایجاد کند.

    از مهم‌ترین ویژگی‌های نسل جدید پرچمداران سونی یعنی اکسپریا ایکس زد 2 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    تراشه پردازنده اسنپ‌دراگون 845 کوالکام

    سیستم عامل اندریود 8.0 اوریو

    صفحه نمایش 5.7 اینچی LCD  با کیفیت تصویر 2٫160 در 1٫080 پیکسل

    محافظ صفحه نمایش گوریلا گلاس 5

    حافظه رم 4 گیگابایت

    حافظه داخلی تا 400 گیگابایت

    دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی با F/2.0 فیملبرداری اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه و رزولوشن فول اچ‌دی

    دوربین جلو 5 مگاپیکسل

    حسگر اثرانگشت

    باتری 3180 میلی آمپر ساعت

    وزن 198 گرم

    نسخه کامپکت این گوشی نیز به صفحه نمایشی 5 اینچی مجهز است و سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های همتای خود را داراست اما از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند.  این دو محصول جدید و شگفت‌انگیز در چهار رنگ متنوع زیبا در آینده‌ای نزدیک روانه بازارهای جهانی خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر