رونمایی سونی از گوشی اکسپریا ۸

عصر کالا- شرکت سونی از جدیدترین اسمارتفون میان‌رده خود با نام اکسپریا ۸ (Xperia ۸) در ژاپن رونمایی کرد. هنوز نمی‌توان مطمئن بود که سونی این تلفن را به سایر بازار‌های جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر، اما اگر این کار انجام شود، می‌توان انتظار داشت که سونی در بازار رقابتی هندست‌های میان‌رده نسبتا خوب عمل کند.

رونمایی سونی از گوشی اکسپریا ۸
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳:۰۰
  • رونمایی سونی از گوشی اکسپریا 8
  • رونمایی سونی از گوشی اکسپریا 8
  • رونمایی سونی از گوشی اکسپریا 8
  • رونمایی سونی از گوشی اکسپریا 8

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گشترس نیوز، اسمارت فون اکسپریا 8 موفق به دریافت گواهینامه‌های IP65/68 شده است که باعث می‌شوند تا تلفن از نفوذ آب و ذرات گرد و غبار در امان بماند. میان‌رده جدید سونی از یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2520 در 1080 پیکسل) و سنسور اثرانگشت در دکمه پاور دستگاه بهره می‌گیرد. شیشه جلویی و پشت بدنه توسط گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود.

از آن جایی که با یک اسمارتفون میان‌رده روبه‌رو هستیم، جای هیچ تعجبی نیست که سونی از تراشه اسنپدراگون 630 در این تلفن استفاده کند. یک رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایت نیز در کنار پردازنده تلفن فعالیت می‌کنند.

در قسمت پشت اکسپریا 8 یک دوربین دوگانه با لنز‌های 12 و 8 مگاپیکسل تعبیه شده است. سنسور سلفی نیز با کیفیت 8 مگاپیکسل در بخش جلویی تلفن قرار دارد. انرژی مورد نیاز این تلفن به وسیله باتری 2760 میلی‌آمپری تامین می‌شود.

اسمارتفون جدید سونی از فناوری NFC و جک 3.5 میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند. این گوشی میان‌رده در چهار رنگ سفید، مشکی، نارنجی و آبی با قیمتی معادل 500 دلار در اختیار مشتریان کره‌ای قرار می‌گیرد.

باتوجه به این که اکسپریا 8 به عنوان یک میان‌رده در بین اسمارتفون‌های مختلف قرار دارد، مبلغ 500 دلار یک هزینه نسبتا گران برای خرید آن به شمار می‌رود. البته، این موضوع را به یاد داشته باشید که چنین محصولاتی در ژاپن بسیار گران‌تر از سایر کشورها هستند. اگر سونی تصمیم به عرضه اکسپریا 8 به بازار‌های جهانی را داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که با نرخ کمتری به‌دست مشتریان بازار‌های جهانی می‌رسد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر