احتمال عرضه گوشی سونی اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت در ۱۹ شهریور

عصر کالا- گفته می‌شود که نسخه جمع و جور و کوچک گوشی سونی اکسپریا XZ۱ که با نام سونی اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت (Sony Xperia XZ۱ Compact) شناخته می‌شود در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ شهریور ماه) راهی بازار خواهد شد.

احتمال عرضه گوشی سونی اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت در ۱۹ شهریور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، احتمالا همان طور که می‌دانید، کمپانی سونی کنفرانس خبری را در نمایشگاه ifa 2017 برلین برنامه ریزی کرده است. در حالی که هیچ تاییدیه رسمی از طرف این کمپانی در مورد آنچه که انتظار می‌رود در این نمایشگاه خودنمایی کند، وجود ندارد، اما حدس و گمان‌ها حاکی از آن است که احتمالا در آن روز سه گوشی جدید از این شرکت ژاپنی رخ نشان خواهند داد.
    گوشی‌های سونی اکسپریا ایکس 1 (Sony Xperia X1)، سونی اکسپریا ایکس زد 1 (Sony Xperia XZ1) و سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت سه گوشی هوشمندی هستند که انتظار می‌رود در نمایشگاه ایفا 2017 به روی صحنه بروند.

    در حال حاضر برخی از شایعات، تاریخ در دسترس بودن گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت را نشان می دهند. این شایعه که در قالب یک پست در فاروم‌های Esato به اشتراک گذاشته شده، می‌گوید که نسخه کامپکت پرچمدار بعدی سونی، 10 روز بعد از تاریخ رونمایی از آن روانه بازار خواهد شد.
    این طبیعی است که فرض را بر آن بگذاریم که دستگاهی که در این انجمن، صحبت از آن به میان آمده، همان گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت باشد. دستگاهی که در 31 آگوست (9 شهریور) معرفی شده و طبیعتا 10 روز بعد از آن، 10 سپتامبر وارد بازار می‌شود. البته به دلیل آنکه هنوز هیچ جزئیاتی به طور رسمی توسط کمپانی سونی تایید نشده، پس این خبر را در حد و اندازه یک شایعه در نظر بگیرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر