رونمایی سه گوشی هوشمند جدید سونی

عصر کالا- شرکت سونی قصد دارد سه گوشی هوشمند جدید را تا ماه آینده به بازار عرضه کند.

رونمایی سه گوشی هوشمند جدید سونی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران آنلاین، طبق سنت هرساله، شرکت سونی در مراسم «IFA» امسال نیز حضور دارد و از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. تا کنون شایعات زیادی درباره گوشی هوشمند جدید پرچمدار سونی یعنی « Xperia » منتشر شده که تعدادی از آنها توسط این شرکت تایید شده است.
    اما اخیرا شایعات جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه شرکت سونی قصد دارد سه نسخه متفاوت از گوشی هوشمند «Xperia X» را به طور همزمان عرضه کند. این سه گوشی « Xperia X1 » ، « Xperia XZ1 » و « Xperia XZ Compact » نام دارند.
    گفتنی است پیش از این منابع خبری اطلاع داده بودند که قرار است گوشی XZ1 در تاریخ 31 آگوست 2017 یعنی در مراسم مخصوص شرکت سونی ،رونمایی شود، اما بر اساس بعضی از گزارش ها ظاهرا این گوشی با 10 روز تاخیر رونمایی خواهد شد و نباید زودتر از تاریخ 10 سپتامبر در انتظار رونمایی از این گوشی یا نسخه های همسان آن باشیم.
    به هر حال ممکن است شرکت سونی نتواند هر سه گوشی هوشمند خود را در تاریخ مذکور و به شکل همزمان رونمایی کند، اما رونمایی از یک یا دو گوشی هوشمند تا پایان ماه آگوست حتما در طرح های شرکت سونی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر