سونی با پرچمداران خود به CES آمد

عصر کالا- شرکت سونی در مراسم نمایشگاه CES ۲۰۱۸ از سه گوشی جدید خود رونمایی کرد.

سونی با پرچمداران خود به CES آمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، این سه گوشی هوشمند از دارودسته گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شوند که هر سه نسخه‌های ارتقا یافته مدل‌های پیشین سونی هستند.

    Xperia XA2

    این گوشی هوشمند نسخه ارتقا یافته مدل 1  XAاست که سال 2017 راهی بازار شد. XA2  در دو نسخه معمولی و Ultra به بازار عرضه خواهد شد که نسخه معمولی آن کمی کوچکتر طراحی شده است.

    پردازنده 8 هسته‌ای snapdragon 630 با معماری 14 نانومتری، وظیفه پردازش داده‌ها را بر عهده دارد که نسبت به نسخه قدیمی، قدرتمند‌تر و سریع‌تر شده است. در کنار این چیپست نسبتا پرتوان ، یک حافظه رم 4 گیگابایتی قرار گرفته است که می‌تواند به خوبی پردازنده اصلی را در مراحل پردازش یاری کند. البته نسخه عادی این محصول با رم 3 گیگابیتی وارد بازار می‌شود.

    میزان فضای ذخیره‌سازی این گوشی خوش‌قیافه در نسخه عادی 32 گیگابایت و در نسخه آلترا 64 گیگابیت است که در هر دو مدل می‌توانید با اضافه‌کردن یک مموری کارت بر میزان آن بیفزایید.

    نسخه معمولی این محصول مجهز به یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی است که این عدد در نسخه آلترا به 6 تغییر می کند.

    دوربین اصلی در هر دو نسخه 23 مگاپیکسلی است و دوربین جلویی هر دو نسخه نیز 8 مگاپیکسل کیفیت دارد.

    باتری نسخه معمولی XA2 ، 3300 میلی‌آمپر و نسخه آلترا 3580 میلی‌آمپری است که هر دو باتری از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برند.

    حسگر اثر انگشت،پشتیبانی از فناوری 4G ،پشتیبانی از جک صوتی 3.5 میلی‌متری و پشتیبانی از USB type-c از دیگر امکانات این گوشی میان‌رده است.

    Xperia L2

    این گوشی نیز از دیگر محصولات معرفی شده توسط شرکت با سابقه سونی است . L2مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت HD است.

    پردازنده 4 هسته‌ای این محصول نیز از دستاورد‌های شرکت مدیاتک یا نام MT6737T است و میزان حافظه رم استفاده شده در آن 3 گیگابایت و میزان فضای ذخیره شده در آن  32 گیگابیت است.

    دوربین اصلی این محصول نیز 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی آن 8 مگاپیکسل کیفیت دارد.

    اگر بخواهیم از باتری 3300 میلی‌آمپری ، پشتیبانی از اسکن اثر انگشت، 4G و جک صوتی 3.5 میلی‌متری از ویژگی‌های دیگر این گوشی‌هوشمند است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر