خرید کالای ایرانی، کمک به تولید ملی و تقویت اقتصاد مقاومتی است

عصر کالا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان املش گفت: خرید کالای ایرانی، کمک به تولید ملی و تقویت اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری است.

خرید کالای ایرانی، کمک به تولید ملی و تقویت اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایرنا, جلال حسین زاده بیان داشت: برای اینکه کالای ایرانی باکیفیت با استقبال فزاینده مردم مواجه شود، باید قیمت تمام شده آن پایین تر از کالای خارجی و وارداتی باشد و علاوه بر آن، تبلیغات استفاده از کالای ایرانی مطرح شود.
    وی یکی از بسترهای مناسب حمایت از تولید داخلی را فراهم کردن زیرساخت های لازم برای احداث و ایجاد کارگاه های تولیدی در کشور دانست و گفت: کمک به تولید ایرانی ، زمینه ساز تقویت اقتصادمقاومتی است.
    حسین زاده برجام را یکی از برنامه های موفق دولت در رونق بخشی به تولید کالای ایرانی و رونق واحدهای تولیدی داخل ذکر و اضافه کرد: پس از این مذاکرات، هیات های سرمایه گذار خارجی به ایران آمده و توافق هایی انجام شده که در نهایت، به سود تولید ملی ماست.
    وی در بخش دیگری از سخنانش در گفت وگو با ایرنا گفت: از 127 تولیدکننده املشی که در سامانه بهین باب ثبت نام کرده بودند، 73نفر مشمول دریافت تسهیلات رفع موانع تولید شده و به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.
    به گفته حسین زاده، طرح نظارتی ویژه نوروز تدوین شده تا با بهره گیری از نیروهای نظارتی از افزایش هرگونه قیمت کالا و خدمات جلوگیری بعمل آید ضمن اینکه کشیک های خدماتی ازجمله کشیک نانوایی ها، تعمیرکاران اتومبیل و ... را در ایام نوروز برنامه ریزی کرده ایم.
    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت املش یادآور شد: از 25 اسفندماه برای تنظیم بازار، 30تن پرتقال و سیب خریداری شده از تعاون روستایی گیلان ، وارد بازار می شود.
    شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه، در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر