امام جمعه زنجان:

مصرف کالاهای تولید داخل از لوازم رونق تولید در کشور است

عصر کالا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در کنار سیاست گذاری و برنامه ریزی برای فراهم کردن زمینه رونق تولید داخلی، مصرف کالاهای تولید داخل از لوازم رونق تولید در کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مصرف کالاهای تولید داخل از لوازم رونق تولید در کشور است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان افزود: بر اساس گزارش ها، امسال در روزهای عید نوروز رغبت و اقبال مردم برای مصرف تولیدات داخلی خوب بود هر چند که در حد کمال نیز نبود.
    وی به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در نخستین روز سال جدید اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از مسائل مربوط به رونق تولید، می تواند با اهمیت دادن مردم به مصرف کالای داخلی که تقویت اشتغال را به دنبال ذارد تا اندازه ای رفع شود.
    حجت الاسلام خاتمی به 28 فروردین، سالروز ترور و شهادت عبدالعزیز رنتیسی، رهبر جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در سال 1383 به دست عناصر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: این روز یکی از ننگین ترین روزها در تاریخ حیات سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که با رنگ حق دادن به چنین جنایاتی آن را دفاع از خود هم عنوان می کنند.
    وی ادامه داد: در شرایط حاضر چنانکه مشاهده می شود آمریکا به بهانه دفاع از حقوق بشر و مقابله با تروریسم، خودش تروریسم را ایجاد کرده و از آن حمایت نیز می کند که به نمونه هایی از آن در عراق، سوریه، یمن و افغانستان می شود اشاره کرد.
    حجت الاسلا خاتمی افزود: در چنین شرایطی کشورهای عربی به جای بیدار شدن، سازش با رژیم صهیونیستی را آغاز کرده اند و کشورهایی همچون عربستان و امارات مدعی می شوند که اسرائیل دیگر دشمن اصلی برای ما نیست بلکه دشمن اصلی ما ایران است.
    امام جمعه زنجان به 29 فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی و مسلح مظهر قدرت یک کشور هستند.
    وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در قبل از دفاع مقدس در جریان غائله کردستان و چه در سال های دفاع مقدس، امتحان خود را در دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور پس داد و خود را سربلند نشان داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر