انبار لوازم خانگی در آتش سوخت

عصر کالا- سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک انبار لوازم خانگی واقع در خیابان جمهوری خبرداد.

انبار لوازم خانگی در آتش سوخت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از میزان، سید جلال ملکی  گفت: ساعت 18 و 35 دقیقه روز گذشته، آتش سوزی در یک انبار لوازم خانگی واقع در خیابان جمهوری، ابتدای خیابان جمال زاده به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای 3 ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه خودرو تنفسی در محل حاضر و امدادرسانی های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه، انبار یک فروشگاه لوازم خانگی به وسعت 200 متر بود که در این انبار لوازم خانگی از قبیل گاز، یخچال، ماشین لباسشویی و ... نگهداری می شد.

ملکی ادامه داد: جنس های موجود در انبار به طور کامل آتش گرفته و زمان ورود آتش نشان ها به محل، آتش در حال سرایت به سایر مغازه های اطراف بود.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی آتش نشان ها به منظور خاموش کردن آتش خاطرنشان کرد: آتش نشان ها عملیات خود را از دو طرف آغاز کردند و خوشبختانه با تلاش آنها حریق تحت کنترل درآمد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آسیب دیدگی یک آتش نشان در این عملیات خبرداد و تصریح کرد: در این عملیات شهروندی مصدوم نشد و تنها یکی از آتش نشان ها از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده است.

ملکی تاکید کرد: ساعت 21 و 30 دقیقه عملیات آتش نشان ها به اتمام رسید و میزان خسارت های مالی این حادثه قابل توجه اعلام شده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر