اتوی خودکار و هوشمند همزمان ۱۲ لباس !

عصر کالا- یکی از فعالیت های ضروری اما وقتگیر که خیلی از افراد حوصله انجام آن را ندارند، اتو زدن انواع البسه است. به تازگی با عرضه یک ابزار خودکار اتو زدن این مشکل هم تا حدی برطرف شده است.

اتوی خودکار و هوشمند همزمان ۱۲ لباس !
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این سیستم که Effie نام دارد، بیشتر شبیه به یک تخته اتوی بزرگ عمودی است و با استفاده از آن می توان تا 12 لباس را به طور همزمان اتو کرد.

    برای استفاده از Effie تنها کافیست لباس ها را به جارختی های ویژه تعبیه شده در درون آن آویزان کنید و درب دستگاه را ببندید. از Effie می توان برای اتو کردن انواع البسه از جنس پلی استر، کتان، مواد ابریشمی، ویسکوز، جین و غیره استفاده کرد.

    کل فرایند اتو زدن 12 لباس توسط این دستگاه در عرض 3 دقیقه صورت می گیرد . به ادعای شرکت سازنده استفاده از شیوه یادشده موجب می شود کل زمان مورد نیاز برای اتو زدن انواع البسه تا 95 درصد کاهش یابد.

    ایده اولیه تولید این دستگاه در سال 2015 مطرح شده و تولید آن به تازگی عملیاتی شده است. برای تولید بخش هایی از این دستگاه از چاپگر سه بعدی، دستگاه های برش سه بعدی و غیره استفاده شده است. قیمت این دستگاه پس از عرضه به بازار اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر