با جدیدترین جاروبرقی هوشمند آشنا شوید

عصر کالا- فناوری جدید یادگیری هوشمندانه با هدف پیشرفته‌تر کردن قابلیت‌های لوازم خانگی امروز، به عنوان راهکاری برای هوشمندسازی سبک زندگی، در نمایشگاه ces۲۰۱۷ به نمایش گذاشته می شود.

با جدیدترین جاروبرقی هوشمند آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از مهر، نمایشگاه تجهیزات و محصولات الکترونیکی لاس وگاس آمریکا (CES2017 ) پنجم تا هشتم ژانویه (16 الی 19 دی ماه 1395) برگزار می شود و در این نمایشگاه کمپانی های مطرح فناوری اطلاعات و ارتباطات دنیا، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه فناوریهای نوین اطلاعات در معرض دید عموم می گذارند.

کمپانی کره ای ال جی الکترونیکس با هدف پیشرفته تر کردن سبک زندگی، قابلیت های جدیدی را در لوازم خانگی عرضه خواهد کرد و از فناوری جدید یادگیری هوشمندانه در لوازم خانگی پرده برداری می کند. این قابلیت به لوازم خانگی امکان می‌دهد تا با گردآوری و بررسی الگوهای سبک زندگی مشتریان به مرور زمان کاربرانشان را بهتر درک کنند. این فرایند پایان‌ناپذیر است و با گذشت زمان بهتر می‌شود تا راهکارهای جدیدی برای رسیدن به فناوری اینترنت اشیاء به دست آید.

جاروی روباتیک: بهبود عملکرد به وسیله حافظه

جدیدترین جاروی روباتیک ال‌جی با استفاده از چندین حسگر و فناوری یادگیری هوشمندانه ال‌جی، اشیای اطراف اتاق را تشخیص می‌دهد و طبق آن عمل می‌کند. با ثبت تصویر کف اتاق، این جاروی هوشمند موانع را به خاطر می‌سپارد و به مرور زمان می‌آموزد که از آنها دوری کند. این محصول حتی سیم‌های برق و دمپایی را تشخیص می‌دهد و نمی‌گذارد برس‌های گردان مسدود شود و به کمک انسان برای جدا کردن آن نیاز باشد.

این جاروی روباتیک تفاوت میان انسان و صندلی را تشخیص می‌دهد و با ملایمت از فردی که سد معبر کرده می‌خواهد که از سر راه کنار رود تا بتواند به راحتی دور صندلی مانور دهد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر