۳ نکته مهم در چیدن دکوراسیون خانه های کوچک

عصر کالا- برای داشتن یک خانه دلباز، ساخت خانه مهم نیست، مهم این است که چقدر در انتخاب و چیدمان وسایلتان دقیق و درست رفتار کنید. در این مطلب با تعدادی از نکات مهم در چیدمان خانه ها و فضاهای کوچک آشنا می شویم که توجه به آن ها می تواند به میزان زیادی جلوی ایجاد خطاهای بزرگ و کوچک در انتخاب و چینش وسایل را بگیرد.

۳ نکته مهم در چیدن دکوراسیون خانه های کوچک
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران مطلب، حتما می دانید که بسیاری از واحدهای آپارتمانی کوچک در ایران از معماری داخلی مناسبی برخوردار نیستند؛ اما چیزی که قضیه را بغرنج تر می کند انتخاب نادرست اسباب و لوازم و خطاهای بزرگ در چیدمان آن هاست


    در چیدن دکوراسیون خانه های کوچک بی خیال تنوع رنگ شوید

    یکی از مشکلات بزرگ ما در خانه های کوچک سعی در پیاده کردن همه ایده های طراحی در یک فضای تنگ است. درست است که هر فردی ممکن است ایده های زیادی برای چیدمان خانه خود داشته باشد، اما نباید از مسئله محدود بودن فضا غافل شد. اگر فضای کوچکی دارید نباید از تنوع رنگ و نقش های زیاد در زمینه پارچه مبل، پرده و حتی کوسن ها استفاده کنید. بهترین کار این است که ابتدا رنگ های دلخواه تان را مثلا برای مبلمان راحتی انتخاب کنید و سپس باقی لوازم را در دو رنگ شبیه به هم و بدون هیچگونه نقش و طرح بچینید.

    دکوراسیون خانه،خانه های کوچک


    یکی از مهم ترین فضاها که در اتاق های کوچک اهمیت بسیار زیادی دارد، اما همیشه به بدترین شکل مورد استفاده قرار می گیرد، دیوارها هستند. بیشتر ما معمولا برای استفاده از دیوارها به آویزان کردن تابلوها بسنده می کنیم اما دیوارها این قابلیت را دارند که از آن ها چندین طاقچه نیز آویزان کرد. دیوارها بهترین مکان برای طاقچه ها و کتابخانه های تاشوی جادار هستند.


    دکوراسیون خانه،خانه های کوچک

    مشکل دیگر در خانه های ما ایرانی ها، وجود الزامی یک دست مبلمان کامل در اتاق نشیمن و پذیرایی است. در خانه های بیشتر ما حتما یک دست مبل کامل هفت نفره پیدا می شود در حالی که مساحت خانه از 80 یا 70 متر هم کمتر است. خیلی از ما فکر می کنیم باید مبل ها را به صورت یک دست و کامل تهیه کنیم غافل از این که هر مبلی برای نمای بهتر به فضا و مکان مناسبی نیاز دارد. باید ببینید تا باور کنید که یک مبل راحتی 3 نفره به تنهایی می تواند خانه را بسیار زیباتر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر