دم کردن چایی هوشمند شد

عصر کالا- انسان ها از هزاران سال پیش تا به امروز از نوشیدن چایی لذت برده اند، اما دم کردن چایی به گونه ای که بهترین طعم و عطر حاصل شود کاری تخصصی و دشوار است.

دم کردن چایی هوشمند شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، روش های متعددی در جهان برای آماده سازی چایی و دم کردن آن وجود دارد و به تازگی فناوری هم به کمک بشر آمده تا این کار را به بهترین شیوه انجام دهد.

    Teamosa نام دستگاهی هوشمند برای دم کردن چایی است که سازندگان آن مدعی هستند بسیار بهتر از کتری و سماور  و دیگر روش های سنتی می تواند این کار را انجام دهد.

    این دستگاه دارای دوبخش است، بخش تزریق چای در بالا برای ریختن چایی خشک یا برگ چای و بخش مخزن آب برای جوشاندن آب در پایین. آنچه این دستگاه را از رقبا متمایز می کند کنترل دقیق فرایند دم کردن چایی از طریق یک برنامه موبایلی است.

    کاربران از طریق این برنامه می توانند دمای آب، مدت زمان خیس خوردن چای، شدت خیس خوردن آن و مدت زمان دم کردن آن را به دلخواه خود تنظیم کنند تا چایی نهایی با ذائقه و سلیقه شان همخوانی کامل داشته باشد.

    قابلیت دیگر این دستگاه موسوم به ultrasonic extraction موجب می شود تا عملکرد آنتی اکسیدانی دستگاه در زمان دم کردن چایی افزایش یابد. شرکت سازنده مدعی است این امر منجر به افزایش کیفیت چای نهایی و تاثیر بهتر آن بر سلامت انسان می شود. قیمت این دستگاه که در شهریور سال آینده عرضه می شود 239 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر