طرح هبه در تماس با ۱۳۷

عصر کالا- شهروندان تهرانی می‌توانند آخر هفته خود را با زنگ زدن به سامانه ۱۳۷ شروع کنند.

طرح هبه در تماس با ۱۳۷
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از همشهری آنلاین، البته اگر گلایه‌ای از وضعیت شهر ندارند در این تماس می‌توانند درخواست فرستادن نیروهای طرح هبه را داشته باشند تا برخی از وسایل منزل را که نیازی به آن ندارند، تحویل گرفته و پس از تعمیر به دست نیازمندان برسانند.

    اگر برخی از خانواده‌ها در خانه تکانی‌های شب عید تمایل دارند وسایلی را که مورد نیاز و ضروری آنها در خانه نیست و همچنان قابل استفاده است به افراد نیازمند برسانند، می‌توانند از این طرح شهرداری تهران استفاده کنند؛ البته با این شرط که وسایل‌شان قابلیت تعمیر و مرمت داشته باشند، چون اجناسی مانند لباس مستعمل و یا ظروفی که قابلیت استفاده مجدد ندارند، جمع‌آوری نمی‌شوند.

    البته مدیریت شهری تهران برای اینکه شهروندان مطمئن باشند که این اقلام به دست نیازمندان واقعی می‌رسد، اعلام کرده این آمادگی را دارد که شهروندانی که اقلام قابل توجهی را اهدا می‌کنند، از نحوه توزیع اجناس و این که آنها به دست چه خانواده‌ای رسیده است، آگاه کنند. از دانشجویان و جوانان هم دعوت شده که در توزیع اقلام میان نیازمندان، به نیروهای شهرداری کمک کنند.برای اینکه در این میان سوء‌استفاده‌ای هم نشود، شهروندان تنها با سامانه 137 باید تماس بگیرند تا نیروهای شهرداری با لباس و ماشین مشخص به آنها مراجعه کرده و اقلام آنها را تحویل بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر