قیمت انواع آب میوه گیری برقی در بازار

عصر کالا- انواع آبمیوه‌گیری‌ در بازار لوازم خانگی که از مدل‌های متنوعی برخوردار است، به طور متوسط از حدود ۲۰۰ هزار تا بیش از دو میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت انواع آب میوه گیری برقی در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، یکی از وسایلی که استفاده آن در آشپزخانه‌های امروزی نسبتا ضروری و لازم است آبمیوه‌گیری‌های برقی است؛ وسیله ای که این روزها در مدل های مختلف و متنوع در بازار عرضه می‌شود.

    انواع آبمیوه‌گیری‌ برقی در بازار لوازم خانگی بسته به نوع برند، امکانات جانبی، تجهیزات، استفاده آسان، نوع گارانتی و ... قیمت‌های متنوعی دارد و به طور متوسط از 200 هزار تا یک میلیون و 800 هزار تومان هستند. البته بعضی از آبمیوه‌گیری‌ها که عرضه‌شان در بازار کمتر است قیمت‌هایشان به بیش از دو میلیون تومان هم می‌رسند.

    در اینجا به چند نمونه از قیمت انواع آب میوه گیری اشاره می‌شود:

    به عنوان نمونه آبمیوه‌گیری سه سرعته 800 وات با بدنه استیل 460 هزار تومان فروخته می‌شود.

    آبمیوه‌گیری تک سرعته 800 وات با بدنه استیل 350 هزار تومان عرضه می‌شود.

    آبمیوه‌گیری دو سرعته 700 وات 480 هزار تومان و آبمیوه‌گیری دو سرعته 900 وات 850 هزار تومان قیمت دارد.

    همچنین آبمیوه‌گیری تک سرعته با تیغه چرخشی 800 وات 490 هزار تومان عرضه می‌شود.

    آبمیوه‌گیری سه سرعته700 وات با تیغه تیتانیوم نیز یک میلیون و 150 هزار تومان و قیمت متوسط آبمیوه‌گیری یک سرعته 700 وات 300 هزار تومان است.

    آبمیوه‌گیری‌ سه سرعته با تیغه تیتانیوم 1200 وات یک میلیون و 90 هزار تومان فروخته می‌شود.

    در میان آبمیوه‌گیری‌های با قیمت بالاتر آبمیوه‌گیری 1300 وات سه سرعته، با فیلتر استیل همراه با نمایشگر LCD  یک میلیون و 750 هزار تومان عرضه می‌شود.

    نکاتی برای خرید آبمیوه‌گیری

    در خرید آبمیوه‌گیری بهتر است دستگاهی انتخاب شود که بتوان سرعت آن را تعیین و تنظیم کرد. باید از سرعت پایین برای آب‌گیری میوه‌های نرم و از سرعت بالا برای خرد کردن میوه‌های سخت استفاده شود. همچنین باید دقت شود که آبمیوه گیری دارای پایه‌های بدون لغزش باشد.

    یکی دیگر از نکات مهم در خرید آب میوه‌گیری توجه به داشتن علامت استاندارد است، چراکه علاوه بر موارد ایمنی برقی، مواد پلاستیکی به کار رفته در این محصولات نیز باید از جنس مرغوب و گواهینامه بهداشتی داشته باشد.

    همچنین گنجایش ظرف دستگاه نیز باید متناسب با نیاز افراد باشد که به طور معمول ظرفیت یک لیتر برای نیاز خانگی ظرفیت مناسبی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر