زبان فارسی رسماً به اینستاگرام اضافه شد

عصر کالا- اینستاگرام سرانجام زبان فارسی را به نسخه جدید اپلیکیشن خود اضافه کرده است. از این پس کاربران ایرانی می‌توانند از اینستاگرام به زبان شیرین پارسی استفاده کنند.

زبان فارسی رسماً به اینستاگرام اضافه شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از عصر ایران، برخی از کاربران اندرویدی اخیراً متوجه فارسی شدن اپلیکیشن اینستاگرام خود شده‌اند. ظاهراً اینستاگرام از نسخه 10.28 زبان فارسی را هرچند بی‌سروصدا و نه‌چندان کامل به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

    چگونه اینستاگرام را فارسی کنیم؟

    برای فارسی کردن زبان اینستاگرام کافیست زبان دستگاه خود را از بخش تنظیمات و Language به فارسی تغییر دهید و سپس یکبار اینستاگرام را باز و بسته کنید. اگر این روش مؤثر نبود پس از تغییر زبان کافیست اینستاگرام خود را یکبار Uninstall کرده و دوباره دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید برای ورود به اکانت خود طبعاً باید نام کاربری و رمز عبورتان را به یاد داشته باشید.

    گفتنی است می‌توانید اینستاگرام را از بخش زبان دوباره انگلیسی کنید اما از آن‌جا که فارسی در این لیست قرار ندارد برای فارسی کردن مجدد باید اپلیکیشن را حذف کرده و دوباره نصب کنید.

    متأسفانه در تنظیمات اینستاگرام و در بخش زبان هنوز زبان فارسی به صورت رسمی اضافه نشده است. به این ترتیب شاید باید چند روزی برای اضافه شدن آن منتظر بمانید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر