قابلیت آپلود چندعکس به طور همزمان در استوری اینستاگرام

عصر کالا- شبکه اجتماعی اینستاگرام امروز، چهارشنبه، اعلام کرد که در نسخه به روزرسانی جدیدی که منتشر کرده است، قابلیت افزودن چند تصویر به طور همزمان در بخش استوری فراهم آمده است .

قابلیت آپلود چندعکس به طور همزمان در استوری اینستاگرام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند. این بار نیز، شبکه اجتماعی اینستاگرام، قابلیت جدید و کاربردی را به نسخه به روزرسانی خود افزوده است تا بدین وسیله به کاربران خود اجازه دهد بجای آپلود جداگانه تصاویر و ویدیوها در بخش استوری، بتوانند محتوای خود را از گالری تصاویر گوشی خود به طور همزمان انتخاب و منتشر کنند.

    قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته 2016 میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است و هر از گاهی قابلیت جدیدی به بخش استوری‌های اینستاگرام افزوده می‌شود.

    در صورتی که می‌خواهید چند عکس و تصویر را برای استوری به اشتراک بگذارید، باید به یک آیکون که در گوشه سمت راست بالای اینستاگرام مشاهده می کنید، رفته و روی آن کلیک کنید. شما قادر خواهید بود تا 10 تصویر را از گالری تصاویر خود انتخاب کرده و پس از ویرایش آن، آنها را به طور همزمان به اشتراک بگذارید.

    علاوه بر این قابلیت جذاب و کاربردی جدید، اینستاگرام با توجه به مکان جغرافیایی که در آن عکس را گرفته‌اید، استیکرهای مبتنی بر مکان جغرافایایی ( Location) را به شما پیشنهاد می‌کند تا در صورت دلخواه، آن را انتخاب کرده و بر روی عکس استوری تان بگذارید.

    البته لازم به ذکر است که این به روزرسانی در حال حاضر تنها برای دستگاههای الکترونیکی با سیستم عامل اندروید قابل دسترسی و استفاده است و آن دسته از کاربرانی که از گوشی‌های آیفون و محصولات اپل استفاده می‌کنند، باید تا هفته های آتی برای دریافت این به روزرسانی، منتظر باشند.

    اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

    این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از 800 میلیون کاربر فعال در ماه بود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر