طبق سلیقه خود نحوه نمایش پست‌های اینستاگرام را تغییر دهید

عصر کالا- به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد با تغییر الگوریتم، نحوه چینش پست‌های منتشره در پلت فرم این شبکه اجتماعی را تغییر دهد تا کاربران پست‌های مورد علاقه خود را از دست ندهند.

طبق سلیقه خود نحوه نمایش پست‌های اینستاگرام را تغییر دهید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، سال 2016 میلادی بود که شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که می‌خواهد الگوریتم های بکار رفته در نمایش و چینش پست‌های به اشتراک گذاشته شده مخاطبان را تغییر دهد، به گونه‌ای که پست‌های جدیدتر در قسمت بالای صفحه اصلی (news feed) و پست‌های قبلی و قدیمی‌تر در پایین صفحه قرار می‌گیرند.
    اما حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام تصمیم خود را در این باره تغییر داده و اعلام کرده است که نحوه چینش پست‌های منتشر شده باید طبق سلیقه و خواست کاربران باشد، بدین ترتیب، کاربران در اینستاگرام قادر خواهند بود الگوریتم‌های بکار رفته از سوی این شبکه اجتماعی را بر اساس فاکتورهای زیر تغییر دهند:
    1. میزان علاقمندی به موضوع موردنظر: کاربران قادر خواهند بود بر اساس میزان علاقمندی خود به موضوعات بعنوان مثال غذا، مد و لباس و غیره پست‌های قابل مشاهده را در صفحه اصلی اینستاگرام خود بچینند و مرتب کنند.
    2. رابطه با کاربر موردنظر: کاربران در صورتی که می‌خواهند هیچ پست، تصویر و ویدیویی را که از سوی دوستان و کاربران مورد علاقه‌شان از دست ندهند و به تماشای همه آن‌ها بنشینند، باید اینستاگرام را از این موضوع مطلع سازند.
    3. زمان انتشار پست مربوطه: بر اساس تاریخ، زمان و ساعت انتشار پست‌های ارسالی کاربران قادر خواهند بود آنها را مشاهده کنند.
    4. تعداد دفعات ارسال پست‌های پشت سر هم: در صورتی که یکی از صفحات کاربری یا کاربران به صورت متوالی چند پست پشت سر هم بگذارد، شانس دیده شدن آن از سوی دوستان اینستاگرامی که این فاکتور را تیک زده‌اند، بیشتر خواهد بود.
    5. وضعیت دنبال کردن (following ): فاکتور وضعیت دنبال کردن افراد می‌تواند عامل مهمی باشد تا اینستاگرام بتواند نحوه چینش پست‌های مورد علاقه شما را بهتر بچیند و عوض کند.
    اینستاگرام بدین منظور اعلام کرده که می‌خواهد با افزودن این قابلیت جدید با آیکون مشکی رنگ شبیه به نماد اینستاگرام، به کاربران اجازه دهد الگوریتم نمایش و نحوه چینش پست های مورد علاقه خود را با خواست و سلیقه خود تغییر دهند.

    شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.
    اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.
    این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از 800 میلیون کاربر فعال در ماه بود.  

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر