افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام

عصر کالا- بررسی های چند برنامه نویس نشان می دهد اینستاگرام در یک به روزرسانی جدید به کاربران خود اجازه خواهد داد تا به استوری های خود موسیقی اضافه کنند.

افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, کدهای مربوط به این تغییر در یک برنامه اندرویدی موسوم به موزیک استیکرز شناسایی شده که جستجو و یافتن موسیقی برای افزودن به استوری ها را ممکن می کند.

    ممکن است این خدمات به پست های اینستاگرام هم اضافه شود. اینستاگرام به همین منظور در حال مذاکره با تعدادی از شرکت های توزیع و پخش موسیقی نیز هست.

    اینستاگرام همچنین قصد دارد قابلیت دیگری را هم به برنامه خود بیفزاید تا موسیقی که کاربر در حال گوش کردن به آن است را به طور خودکار شناسایی کند و اطلاعات آن شامل نام خواننده و عناوین موسیقی و متن آن را برای کاربر نمایش دهد.

    استفاده از برچسب ها یا استیکرهای دارای قابلیت پخش موسیقی هم استوری های اینستاگرام را جذاب تر از گذشته خواهد کرد. به اشتراک گذاری مستقیم پست از طریق برنامه های ثالث به اشتراک گذاری موسیقی مانند اسپاتیفای و سوند کلود هم در دستور کار اینستاگرام قرار گرفته است. البته اینستاگرام در مورد زمان ارائه این خدمات هنوز اطلاع رسانی دقیقی نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر