موسیقی به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود؟

عصر کالا-به نظر می‌رسد شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد دارد قابلیت افزودن موسیقی را به استوری‌های خود اضافه کند.

موسیقی به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, شبکه اجتماعی اینستاگرام این روزها به سختی در حال رقابت با اپلیکیشن اسنپ چت است و به نظر می‌رسد قصد دارد با افزودن قابلیت و ویژگی‌های جدید و جذاب، نظر کاربرانش را بیشتر از پیش به خود جلب کند.

    شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

    قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته 2016 میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

    حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام به منظور جلب مخاطبان بیشتر و افزایش تعداد کاربران روزانه‌اش، می‌خواهد امکان افزودن موسیقی به استوری‌های اینستاگرامی را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا آن دسته از کاربرانی که به شنیدن موسیقی علاقمندند، از آهنگ‌های مورد علاقه دوستانشان آگاه شده و به آن‌ها گوش فرا دهند.

    هفته گذشته بود که اینستاگرام از پلت‌فرم جدید ویدیویی خود و افزایش مدت زمان ویدیوهای نمایش داده شده، پرده‌برداری کرد و سپس نسخه کم حجم  و بهینه اپلیکیشن اینستاگرام را برای دستگاه‌های پایین رده و کاربران کشورهای جهان سومی با سرعت اینترنت پایین معرفی کرد. این نسخه اینستاگرام لایت نام دارد.

    گزارش‌های منتشره حاکی است که این بار این شبکه اجتماعی خبر خوشایندی را برای علاقمندان به موسیقی دارد تا بتوانند موسیقی پس زمینه مورد علاقه خود را به پست‌های استوری خود اضافه کنند. تاکنون هزاران قطعه آهنگ به این پلت‌فرم اضافه شده و قرار است مجموعه موسیقی‌های موجود در اینستاگرام به صورت روزانه اضافه شود.

    کاربران باید برای استفاده از این امکان جدید به قسمت استیکرها مراجعه کرده و با کشیدن و رهاکردن استیکر موزیک به درون صفحه استوری، قطعه موردنظر خود را انتخاب کرده و استوری را پست کنند.

    این امکان هم اکنون برای برخی از کاربران کشورهای محدودی در دسترس است اما انتظار می‌رود به زودی در تمامی کشورهای جهان این قابلیت به اینستاگرام اضافه شود.

    این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از 800 میلیون کاربر فعال در ماه بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر