ایجاد تغییرات جذاب در استوری اینستاگرام

عصر کالا- اینستاگرام بی سروصدا در حال افزودن قابلیتی جدید به این شبکه اجتماعی است که عدم مشاهده پست های ارسالی دنبال کنندگان را ممکن می کند.

ایجاد تغییرات جذاب در استوری اینستاگرام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, یکی از کاربران توئیتر با بررسی کدنویسی های اینستاگرام به طور تصادفی متوجه تغییرات مذکور شده است.

    در عین حال اینستاگرام هنوز به طور رسمی خبری در مورد این تغییرات اعلام نکرده و در پاسخ به سوالات خبرنگاران تصریح کرده که در حال حاضر هیچ چیز برای به اشتراک گذاری در این زمینه به طور رسمی در اختیار ندارد.

    به هر حال در صورت ایجاد تغییرات یادشده در اینستاگرام کاربران می توانند برخی افراد را تعقیب کنند، اما دیگر خبری در مورد فعالیت های آنها دریافت نکنند و پست ها و استوری افراد یادشده را مشاهده نکنند.

    یکی دیگر از تغییرات احتمالی در اینستاگرام امکان واکنش نشان دادن به استوری با امکانات متنوع تر و نه فقط در قالب ارسال نظر یا پیام مستقیم است که البته هنوز در این زمینه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما گفته می شود واکنش آنی و ارسال شکلک های مختلف در دستور کار اینستاگرام قرار گرفته است.

    همچنین قرار است امکان ضبط استوری به صورت صحنه آهسته هم فراهم شود.این تغییر به خصوص در مورد گوشی هایی که دوربینشان چنین قابلیتی ندارد مفید است. طبقه بندی استوری های ذخیره شده بر مبنای تاریخ تقویم هم یک تغییر احتمالی دیگر در اینستاگرام خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر