قابلیت ارسال ویدیوهای بلند از فردا به اینستاگرام اضافه می‌شود

عصر کالا- IGTV، قابلیت جدیدی در اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهایی با زمان بیشتر به اشتراک بگذارند.

قابلیت ارسال ویدیوهای بلند از فردا به اینستاگرام اضافه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از خبرهای منتشر شده درباره اینستاگرام مشخص شده است که بخش جدید اینستاگرام که به کاربران خود اجازه می‌دهد ویدیوهایی با طول زمان بیشتر به اشتراک بگذارند، از فردا آغاز به کار خواهد کرد. این بخش در اینستاگرام به نام IGTV قرار است آغاز به کار کند و بر اساس منابع مختلف، در بخش اکسپلور این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت. مسئولان اینستاگرام در طی جلسه‌هایی با تولیدکنندگان محتوای ویدیویی، به آن‌ها انگیزه دادند تا ویدیوهایی بیش از 10 دقیقه بسازند.

    اینستاگرام برای این بخش، تلاش خود را روی افراد مشهوری متمرکز کرده که نام خود را در ویدیوهای آنلاین و اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام معروف کرده‌اند، نه افراد مشهوری که در سینما و یا تلویزیون به شهرت رسیده‌اند. ایده مسئولان اینستاگرام این است که به این کاربران که استعداد خاصی در تولید محتوای اینترنتی دارند، اجازه دهد با تولید محتوا هنجارها را برای نحوه کار با IGTV تنظیم کنند. اینستاگرام هیچ اطلاعات بیشتری درباره بخش IGTV نداده است و قرار است از ویژگی‌ها و نحوه کار با آن در مراسم رونمایی آن در سانفرانسیسکو صحبت کند.

    بر اساس اخبار منتشر شده، اینستاگرام با اضافه کردن IGTV به اپلیکیشن خود قرار نیست با شبکه‌های تلویزیونی بزرگ رقابت کند، بلکه با این کار قصد دارد به جای کلیپ‌های کوتاهی که در صفحات مختلف پخش می‌شوند، بخشی شبیه به بخش‌های YouTube اضافه کند. ادمین ویدیوهای IGTV می‌توانند با دادن لینک در ویدیوهای خود کاربران را به صفحات دیگر فضای مجازی خود مانند وبسایت یا فروشگاه اینترنتی وصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر