اینستاگرام در حال آزمایش دو قابلیت جدید و کاربردی

عصر کالا- هم‌اکنون شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنبال اضافه کردن دو قابلیت جدید و کاربردی ارسال پیام‌های متنی در قسمت استوری و حفظ بیشتر حریم شخصی کاربران است.

اینستاگرام در حال آزمایش دو قابلیت جدید و کاربردی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اینستاگرام که یک شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار است، به تازگی در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های فقط متنی را نیز در بخش استوری این شبکه اجتماعی ارسال و مشاهده کنند.

    اگرچه خبر اضافه شدن این قابلیت جدید به اینستاگرام توسط برخی از کاربران ژاپنی به گوش رسیده بود اما حالا گزارش‌های دیگری از اروپا نیز به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال گسترش و افزایش تعداد محدود کاربرانی است که پیشتر برایشان این قابلیت جدید به طور آزمایشی در دسترس بود.

    این ویژگی و قابلیت جدید نیز همانند بسیاری از گزینه‌های پیش روی کاربران در بخش استوری همانند بومرنگ، پخش زنده (لایو) و غیره در قسمت پایین استوری‌های اینستاگرام قرار خواهد گرفت که پس از انتخاب این گزینه، کاربران قادر خواهند بود متن مورد نظر خود را نوشته و از سایر امکانات تغییر رنگ و اندازه و سایز فونت بکاربرده شده و همچنین تغییر رنگ پشت زمینه و افزودن برچسب و استیکر هم بهره‌مند شوند.

    در اصل می‌توان گفت این قابلیت نیز تفاوت چندانی با سایر قابلیت‌های پیشین استوری‌های اینستاگرام نخواهد داشت و تنها به کاربرانی که علاقمند به درج مطلب متنی هستند این اجازه را می‌دهد تا بجای نوشتن صرفا چند کلمه برروی عکس، متن مورد نظر خود را نوشته و منتشر کنند.

    هنوز مشخص نشده است که شبکه اجتماعی اینستاگرام دقیقا چه زمانی قابلیت مذکور را در دسترس عموم مردم و کاربران در سراسر جهان قرار خواهد داد.

    بر اساس گزارشی که وب سایت WaBetaInfo منتشر کرده است، اینستاگرام در حال آزمایش یک قابلیت دیگر و جذاب است که به کاربران امکان می دهد تا هنگامی که کاربر دیگری از استوری آنها اسکرین شات (عکس) می‌گیرد و آن را در گوشی خود ذخیره می‌کند، از این اتفاق از طریق یک نوتیفیکیشن یا اعلان اینستاگرام آگاه شوند.

    این بدان معناست که وقتی که شما از روی استوری دیگران اسکرین شات یا عکس می‌گیرید، اینستاگرام به منظور حفظ حریم شخصی و خصوصی افراد به شما از طریق ظاهر شدن یک پیام این اخطار را می‌دهد که کاربر مورد نظر از این عمل شما مطلع خواهد شد.

    این امر می‌تواند در حفظ اطلاعات خصوصی و حریم شخصی کاربران در فضای مجازی شبکه اجتماعی اینستاگرام کمک بسزایی کند و انتظار می‌رود کاربران بسیاری در سراسر جهان پس از آنکه این قابلیت جدید با موفقیت آزمایش شود و در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد، استقبال بی‌نظیری به عمل بیاورند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر