امکان واکنش سریع به استوری‌های اینستاگرام افزوده می‌شود

عصر کالا- به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش و تست قابلیت‌های جدیدی است که آن را بیش از پیش به فیس‌بوک و توییتر شبیه می‌کند.

امکان واکنش سریع به استوری‌های اینستاگرام افزوده می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

    شبکه اجتماعی اینستاگرام که این روزها به سختی در حال رقابت با اپلیکیشن اسنپ چت است، به نظر می‌رسد زود به زود قصد دارد با افزودن قابلیت و ویژگی‌های جدید و جذاب، نظر کاربرانش را بیشتر از پیش به خود جلب کند.

    چند روز پیش گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد این پلت‌فرم در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی است تا کاربران اینستاگرامی بتوانند بدون آنفالو یا بلاک کردن افراد، پست‌های مزاحم برخی از مخاطبان خود را مشاهده نکنند. حالا بنابر گزارش‌های غیررسمی، به نظر می‌رسد که اینستاگرام می‌خواهد با معرفی ویژگی جدیدی، خود را بیشتر به فیس بوک و توییتر شبیه سازد.

    یکی از این ویژگی‌ها همچون فیس بوک، امکان «واکنش سریع» به استوری‌های منتشر شده دوستانشان است و آن‌ها می‌توانند با استفاده از ایموجی و شکلک‌های گوناگون، نحوه عکس العمل خود به تصاویر استوری را بروز و نشان دهند.

    یکی دیگر از این ویژگی‌های جدید، قابلیت ضبط ویدیو بصورت آهسته یا اسلوموشن است و آخرین ویژگی جدید اینستاگرام، بدین صورت است که به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا استوری‌های آرشیو شده را به صورت تقویمی مشاهده کنند. طبق نظرات برخی از کاربران، تعدادی از این قابلیت‌های آزمایشی به صورت محدود برای برخی از کاربران داوطلب در کشورهای مختلف قابل اجرا و دسترسی است.

    اینستاگرام تاکنون هیچ واکنشی نسبت به این گزارش‌های منتشر شده نشان نداده و رسما اطلاعات و جزئیات دقیقی را در این باره مطرح نکرده و به زبان نیاورده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر