قابلیت اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر به اینستاگرام افزوده شد

عصر کالا- اینستاگرام سرانجام قابلیت اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر و پست‌های منتشره را ارائه کرد و در دسترس کاربران قرار داده است.

قابلیت اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر به اینستاگرام افزوده شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, حدودا یک ماه پیش بود که اخباری درباره قابلیت جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شد. طبق این اخبار، اینستاگرام قصد داشت به زودی امکان اطمینان از مشاهده تمامی پست‌ها و تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران را در دسترس کاربران قرار دهد.

    گویا اینستاگرام در این مدت در حال تست و آزمایش قابلیت مذکور بوده است تا به کاربران اطمینان بدهد که تمامی پست‌های جدید را تماشا کرده‌اند.

    این امکان که You’re all caught up نام دارد، برای بسیاری از کاربران اینستاگرام که بخاطر از دست دادن تعدادی از پست‌های مورد علاقه‌شان در این شبکه اجتماعی گله و شکایت داشتند، مفید و کاربردی به شمار خواهد آمد. حالا انتظارها به پایان رسیده و این قابلیت جدید برای بهره‌مندی کاربران اینستاگرام عرضه شده است.

    الگوریتم‌های بکار رفته در این قابلیت غیرزمانی هستند، به گونه‌ای که کاربران نه بر اساس زمان انتشار بلکه بر اساس نوع و نام کاربری اشخاص موردنظر کاربر می‌توانند تصاویر، ویدیوها و پست‌های به اشتراک گذاشته شده از سوی دوستانشان را مشاهده کنند. بدین ترتیب، پست‌های موردنظر کاربران تا هر زمانی که به سراغ اینستاگرام بیاید، به منظور دیده شدن از سوی کاربر باقی خواهند ماند.

    این شبکه اجتماعی که چند سال پیش توسط شرکت فیس بوک خریداری شد، در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از 800 میلیون کاربر فعال در ماه بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر