اجرای آزمایشی قابلیت بوک‌مارک در نسخه وب اینستاگرام

عصر کالا- بر اساس گزارش های منتشر شده، شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای مشاهده پست های بوکمارک شده در نسخه وب است.

اجرای آزمایشی قابلیت بوک‌مارک در نسخه وب اینستاگرام
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، قابلیت بوک مارک کردن پست ها یا همان افزودن به پست های مورد علاقه و آرشیو کردن آنها ، چند ماهی است که به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که کاربران می توانند با آیکون مربوطه، پست هایی که در اینستاگرام مشاهده می کنند و می خواهند آنها را نشانه گذاری کرده و در صفحه شخصی خود به صورت آرشیو نگه دارند از این قابلیت بوک مارک استفاده کنند.

    البته لازم به ذکر است که با بوک مارک کردن پست مورد نظر، آن پست save نمی شود و تنها کاربر با این کار می تواند به صفحه مجازی مربوطه به صورت میانبر رفته و آن را باری دیگرمشاهده کند. که البته با حذف شدن آن پست در صفحه مذکور، کاربران نیز دیگر قادر به مشاهده آن نخواهند بود.

    هم اکنون گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شبکه اجتماعی اینستاگرام می خواهد این قابلیت بوک مارک کردن پست های مورد علاقه کاربران را در نسخه وب آن نیز قابل دسترسی و استفاده کند. به گونه ای کاربران بتوانند در نسخه وب اینستاگرام نیز تصاویر و مطالبی که بوک مارک کرده بودند را مشاهده کنند.

    این قابلیت در حال حاضر تنها در مرحله آزمایشی و برای تعداد محدودی از کاربران قابل اجراست و زمان انتشار عمومی آن نیز هنوز اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر