قابلیت جدید اینستاگرام برای مقابله با سوءاستفاده‌های آنلاین

عصر کالا- جدیدترین به روزرسانی برنامه اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد نظرات ارسالی برای هر پست را سازماندهی کنند و از سوءاستفاده از این شبکه اجتماعی جلوگیری کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام برای مقابله با سوءاستفاده‌های آنلاین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، اینستاگرام با 800 میلیون نفر کاربر که 500 میلیون نفر از آنها به طور روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند، در تلاش برای مدیریت بهینه نظرات و اقدامات کاربران است.

    به روزرسانی تازه اینستاگرام به کاربران امکان می دهد اسامی افرادی که قادر به ارسال نظر برای هر عکس پست شده هستند را انتخاب کنند.

    به عنوان مثال اگر فردی دارای حساب کاربری عمومی در اینستاگرام باشند، ارسال نظر در ذیل پست های او می‌تواند محدود به تعقیب کنندگان، افرادی که خود کاربر تعقیب می کند یا هر دو گروه باشد. هدف اصلی این کار مقابله با ارسال برخی پست های توهین آمیز عنوان شده است.

    اینستاگرام همچنین فیلتر خودکار بلوکه کردن اظهار نظرهای توهین آمیز را به روز کرده و ابزار جدیدی را برای شناسایی محتوای نامناسب به زبان های فرانسه، آلمانی، پرتغالی و عربی در نظر گرفته است. ابزار یادشده ابتدا به انگلیسی راه اندازی شده بود و از هوش مصنوعی برای ارتقای قابلیت های خود بهره می گیرد.

    کاربران برای دسترسی به این خدمات باید به بخش Options رفته و در منوی Settings به سراغ گزینه Comments بروند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر