اینستاگرام قابلیت جدید تست می‌کند

عصر کالا- شبکه اجتماعی اینستاگرام با آزمایش یک قابلیت جدید برای تعداد محدودی از کاربرانش، قصد دارد کاربران را به پست‌های لایک شده توسط دوستانشان مرتبط سازد.

اینستاگرام قابلیت جدید تست می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند. اینستاگرام نیز از این جریان مستثنی نبوده و هر از  گاهی قابلیت‌های جدیدی را پس از آزمایش بر روی تعداد محدودی از کاربران، اضافه می‌کند.

    هم اکنون نیز گزارش‌های منتشر شده حاکی است که این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار تصمیم گرفته است که کاربران هر آنچه را که دوستان خود در اینستاگرام دنبال یا لایک می کنند را مشاهده کنند و بدین ترتیب با علایق و سلایق دوستان خود بیشتر آشنا شوند.

    این قابلیت در قالب گزینه پیشنهادی " recommended for you" به معنی " به شما پیشنهاد می شود"، به تعداد محدودی از کاربران ارائه می شود. این قابلیت با استفاده از الگوریتم‌های جدیدی است که در اینستاگرام طراحی و تعبیه شده است و بدین ترتیب شما را به مطالب و پست‌های لایک شده توسط دوستانتان ارتباط  می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر