سرعت رشد اینستاگرام از هر زمان دیگری بیشتر شده است

عصر کالا- شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال حاضر با سرعت بسیار زیادی کاربران جدید را جذب می‌کند.

سرعت رشد اینستاگرام از هر زمان دیگری بیشتر شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل ازجی اس ام, اینستاگرام اعلام کرده که اکنون، ماهانه 700 میلیون کاربر فعال دارد. بنابراین در مدت بسیار کوتاهی، 100 میلیون کاربر به این تعداد اضافه شده است.اینستاگرام در اکتبر 2010 فعالیت خود را آغاز نمود و تا فوریه 2013 به تعداد 100 میلیون کاربر فعال ماهانه نرسیده بود. اما از هنگامی که در مارس 2014 به 200 میلیون کاربر رسید، این سرویس تحت مالکیت فیسبوک، به طور میانگین و تا دسامبر سال قبل ، هر 9 ماه 100 میلیون به این عدد اضافه کرده است. تا اینکه در آن زمان به 600 میلیون کاربر رسیده بود و این بدین معنی است که آن 100 میلیون کاربر جدید طی مدت 6 ماه به اینستاگرام پیوستند. اما این‌بار، 4 ماه برای دستیابی به این هدف کافی بوده است.

    کاربران فعال ماهانه یک واحد اندازه‌گیری برای کمپانی‌ها است اما محدودیت‌های خود را هم دارد و ممکن است گاهی این آمار و ارقام اختلافی جزئی با واقعیت داشته باشند. به‌عنوان مثال کاربری که چندبار در روز از این سرویس استفاده می‌کند، ارزش بیشتری نسبت به کسانی دارد که ماهانه یک یا دو بار حساب خود را چک می‌کنند. به‌علاوه افزایش تعداد کاربران در یک بازه زمانی خاص، می‌تواند به علت بازگشت بسیاری از کاربران قدیمی باشد هرچند نمی‌توان به این موضوع اتکا کرد.

    به‌هرحال این اعداد تحسین برانگیز هستند. اینستاگرام می‌گوید از دلایل این پیشرفت، بهبود پروسه پیدا کردن دوستان و افتتاح حساب کاربری است که به افزایش تعداد کاربران در سراسر جهان کمک شایانی کرده است. همچنین معرفی ویژگی استوری که از شبکه اجتماعی اسنپ‌چت به عاریت گرفته شده در این رشد ناگهانی بی‌تاثیر نبوده است. به‌علاوه باید اشاره کنیم که اینستاگرام اکنون به یک بستر مناسب برای تبلیغات و امور تجاری تبدیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر